خانهاخبار
تعداد بیشتری از کارمندان سامسونگ به کوروناویروس مبتلا شده اند

تعداد بیشتری از کارمندان سامسونگ به کوروناویروس مبتلا شده اند

در پی مثبت بودن جواب آزمایش­ کوروناویروس شمار زیادی از کارمندان سامسونگ گویی قرار است ضربه مهلک دیگری بر پیکر جامعه و اقتصاد جهانی وارد شود.
۱۳۹۹/۱/۱۵

اخیرا سامسونگ با قرنطینه مقامات خود که مبتلا به کوروناویروس هستند روزها را سپری میکند و کارهای پیشگیرانه متعددی را جهت عبور از بحران انجام میدهد.

این غول تجاری امروز تایید کرد که دو نفر از کارمندانش که از ماه جولای در برزیل بودند پس از اینکه دوشنبه وارد کره جنوبی شدند جواب تست کروناویروس آنان مثبت اعلام شد. کارمند دیگری از سامسونگ هم در برزیل به کروناویروس مبتلا شده است.   با توجه به شیوع گسترده کرونا در آمریکای جنوبی ، سامسونگ فعالیت­ کارخانه‌های مانائوس، کمپیناس و سائوپائولو را متوقف کرده است. سامسونگ که در حال معرفی پرچم‌دار جدید خود بود جهت جلوگیری از هم‌زمانی عرضه گوشی و شیوع بیماری در برزیل برای تحویل زودتر از موعد گلکسی S20 در برزیل سخت در حال تلاش بود؛ به همین دلیل تعداد مبتلایان بیشتری مورد انتظار است.

image

دیروز هم سامسونگ اعلام کرد که یکی از کارمندان مقر Austin در تگزاس و یکی از کارمندان سئول که یک سفر تجاری به اروپا داشت به Covid-19 مبتلا شده‌اند. سامسونگ ویتنام ضمن مقررات شدید قرنطینه دولت ویتنام همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)