خانهاخبار
انتشار قابلیت ECG برای گلکسی واچ اکتیو 2 به تعویق افتاد

انتشار قابلیت ECG برای گلکسی واچ اکتیو 2 به تعویق افتاد

مدیر بخش خدمات سلامتی سامسونگ در بیانیه تازه‌ای اعلام کرده که عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام به زمان دیگری موکول شده و خط زمانی انتشار آن قرار است در آینده اعلام شود.
۱۳۹۹/۱/۸

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Watch Active 2 در ماه اوت سال گذشته معرفی شد. این دستگاه ساعتی ایده‌آل است که تقریبا تمام ویژگی‌های مورد نیاز کاربران از جمله طراحی شیک، قابلیت برقراری تماس، ردیابی فعالیت‌های ورزشی، باتری بادوام و حتی ECG را دارد. با این حال، الکتروکاردیوگرام یا ECG تاکنون روی واچ اکتیو ۲ فعال نشده و حالا این احتمال وجود دارد که عرضه آن به تعویق بیفتد.

این غول بزرگ کره‌ای وعده داده بود که ECG را در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ بر روی واچ اکتیو ۲ فعال می‌کند، ولی چنین اتفاقی هنوز محقق نشده است. مسئول بخش خدمات سلامتی سامسونگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که زمان بیشتری لازم دارد تا قابلیت ECG را بهینه‌سازی کرده و به پایداری بیشتری برساند. سامسونگ قرار است در آینده خط زمانی عرضه ویژگی الکتروکاردیوگرام را اعلام کند.

بسیاری از خریداران گلکسی واچ اکتیو ۲ در شبکه‌های اجتماعی نسبت به عدم دسترسی به این قابلیت زبان به انتقاد گشوده‌اند. مصرف‌کنندگان می‌گویند آن‌ها این ساعت هوشمند را برای دسترسی به ECG خریده بودند اما حالا با گذشت هفت ماه هنوز نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

علی‌رغم فقدان قابلیت ECG، گلکسی واچ اکتیو ۲ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که از صفحه‌ای روشن و شفاف، رابطی ساده، قابلیت‌های ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامتی و حتی تحلیل شرایط خواب پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین بلندگو، میکروفن، جی‌پی‌اس، ان‌اف‌سی، سامسونگ Pay، وای فای، بلوتوث، شارژر بیسیم و عمر باتری حداقل دو روزه دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)