خانهاخبار
ساعت ارزان‌تر هوآوی Watch GT2e برای مصارف ورزشی معرفی شد

ساعت ارزان‌تر هوآوی Watch GT2e برای مصارف ورزشی معرفی شد

ساعت هوشمند جدید هوآوی Watch GT2e نام دارد و با قیمت ارزان‌تر آمده تا محصولی مناسب برای افرادی باشد که فعالیت‌های ورزشی بیشتری دارند.
۱۳۹۹/۱/۸

هوآوی Watch GT2e نسخه ورزشی‌تر ساعت هوشمند Watch GT2 است، با این تفاوت که قیمت آن برخلاف مدل عادی ۲۵۰ یورویی ۲۰۰ یورو در نظر گرفته شده. مدل پایه ساعت Watch GT2e بر اساس نسخه ۴۶ میلی متری Watch GT2 ساخته شده و از نمایشگری ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ استفاده می‌کند. با این حال، حاشیه Watch GT2e ضخیم‌تر از مدل عادی ساعت هوآوی و دارای ابعاد ۵۳ در ۴۶ میلی متر است.

image

تغییر بعدی در Watch GT2e حضور واحد پردازشی تنسور است که به گردش هوا کمک می‌کند. بدنه این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده و با استاندارد ضدآب 5 ATM سازگار است. باتری Watch GT2e دو هفته دوام می‌آورد و از چیپست Kirin A1 استفاده می‌کند. البته اگر از قابلیت ردیابی GPS بهره بگیرید، عمر باتری به ۳۰ ساعت می‌رسد. حالت بعدی در صورت استفاده از بلوتوث است که عمر باتری را به ۲۴ ساعت می‌رساند. Watch GT2e چهار گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌تواند تا ۵۰۰ آهنگ را در خود ذخیره کند.

image

ساعت هوشمند جدید هوآوی از انواع فعالیت‌های ورزشی، از اسکیت و صخره‌نوردی گرفته تا موج‌سواری و رقص‌های خیابانی، را ردیابی می‌کند. شما می‌توانید این ساعت هوشمند را با خود به استخر ببرید و یا در خانه با آن روی تردمیل و وسایل مشابه ورزش کنید.

حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون یا SpO2 به محاسبه شاخص VO2Max می‌پردازد که هرچه بالاتر باشد بهتر است. این دستگاه همچنین می‌تواند فعالیت‌های هوازی و غیرهوازی شما را اندازه‌گیری کند. ساعت Watch GT2e در طول هفته فعالیت‌های کاربر را ثبت و در نهایت گزارش‌های جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

image

یکی از قابلیت‌های ساعت جدید هوآوی TruRelax نام دارد که می‌تواند با آموزش‌های تنفس به مدیریت استرس شما کمک کند. دیگر قابلیت Watch GT2e آن است که اجازه می‌دهد خواب شما مورد تحلیل قرار گرفته و با شناسایی ۶ نوع رایج خواب می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند.

هوآوی Watch GT2e قرار است با قیمت ۲۰۰ یورو در رنگ‌های مشکی، قرمز، سبز و سفید وارد بازار شود. این شرکت همچنین نسخه جدیدی از مدل ۴۲ میلی متری Watch GT2 را با اسم Champagne Gold edition عرضه می‌کند. قیمت این نسخه ۲۳۰ یورو است و آن را میان مدل ۴۶ میلی متری GT2 با قیمت ۲۵۰ یورو و GT2e با قیمت ۲۰۰ یورو قرار می‌دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه Watch GT2e اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)