خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین، باتری و نمایشگر خانواده هوآوی P40 لو رفت

اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین، باتری و نمایشگر خانواده هوآوی P40 لو رفت

به گزارش وب‌سایت 91mobiles، اکنون به جزئیات جدیدی درباره مشخصات تلفن‌های هوشمند خانواده P40 دسترسی یافته‌ایم که وضعیت دوربین، باتری و نمایشگر آن را افشا می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۴

هوآوی قرار است هفتم فروردین از تلفن‌های هوشمند سری P40 رونمایی کند، اما تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره اعضای این خانواده فاش شده و این اخبار همچنان ادامه دارد. بر اساس جدیدترین گزارش وب‌سایت 91mobiles، حالا می‌توانیم به مشخصات دوربین، باتری و سایر جزئیات سری P40 دسترسی داشته باشیم.

دوربین هوآوی P40 و P40 پرو

بر اساس خبرهای جدید، هوآوی P40 پرو دوربین چهارگانه‌ای تحت عنوان Leica Ultra Vision خواهد داشت. لنز اصلی این دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و همراه با یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی ToF عرضه می‌شود. یکی از این لنزها تله‌فوتو است و سایت 91mobiles مدعی است که قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابری خواهد داشت. در بخش جلویی دستگاه یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق قرار گرفته است. تمام این دوربین‌ها از فناوری خاصی به نام Huawei XD Fusion Engine استفاده می‌کنند که موجب بهبود تصاویر می‌شود.

گفته شده که دوربین مدل عادی P40 شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی از قابلیت بزرگ‌نمایی دیجیتال ۳۰ برابری استفاده می‌کند و باز هم Huawei XD Fusion Engine دارد. در بخش جلوی این مدل، مشابه مدل پرو، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته اما فاقد سنسور عمق است.

باتری و اندازه نمایشگر

image

وب‌سایت 91mobiles مدعی است که هوآوی P40 پرو یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، احتمالا باید منتظر شارژ بیسیم ۴۰ واتی هم باشیم. با این حال، منبع این خبر از وجود چنین قابلیتی مطمئن نیست و اعلام کرده که ممکن است با شارژ سریع بیسیم ۲۷ واتی مواجه شویم.

هوآوی P40 پرو نمایشگری ۶.۵۸ اینچی دارد و از پردازنده Kirin 990 5G استفاده می‌کند. مدل عادی این گوشی هم همان چیپست را همراه با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی به دست علاقه‌مندان می‌رساند. به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این اطلاعات هنوز توسط هوآوی تایید نشده و باید تا مراسم رونمایی از خانواده P40 منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۱/۵
سلام و خسته نباشید
ولی لنز مگاپیکسل نداره.سنسور مگا پیکسل داره.اینکه بگیم لنز 40 مگا پیکسلی اصلا صحیح نیست.