خانهاخبار
قابلیت ترجمه آنی تماس‌های ویدیویی به نسخه بتای OxygenOS اضافه شد

قابلیت ترجمه آنی تماس‌های ویدیویی به نسخه بتای OxygenOS اضافه شد

وان پلاس قبلا وعده داده بود که می‌خواهد قابلیتی برای ترجمه آنی صدا را به رابط کاربری خود اضافه کند. حالا در جدیدترین نسخه بتای OxygenOS شاهد حضور این قابلیت جذاب هستیم.
۱۳۹۹/۱/۲

وان پلاس آخرین مجموعه از پرچمداران خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ معرفی کرد. این شرکت در آن رویداد اعلام کرد که در آینده قرار است قابلیتی به نام Instant Translation به رابط کاربری آن‌ها اضافه شود تا امکان ترجمه آنی صدا در تماس‌های ویدیویی فراهم شود. حالا با گذشت چند ماه از معرفی این دستگاه‌ها، قابلیت مذکور هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اما امروز بالاخره به نظر می‌رسد که شاهد اضافه شدن این قابلیت به جدیدترین نسخه بتای OxygenOS هستیم.

با وجود این که وان پلاس ویژگی Instant Translation را برای وان پلاس ۷ و ۷ پرو به نسخه ۱۱ بتای باز OxygenOS و برای وان پلاس 7T به نسخه ۲ بتای باز این سیستم عامل اضافه کرده، ولی به نظر می‌رسد که این ویژگی حداقل بر روی Google Duo کار نمی‌کند. افزون بر این، این قابلیت ظاهرا برای ترجمه از سرویس Google Translate بهره می‌گیرد. به‌علاوه، در یادداشت تغییرات این نسخه رسما اشاره‌ای به این ویژگی نشده، در نتیجه احتمال دارد که Instant Translation به صورت اتفاقی به این آپدیت اضافه شده باشد.

با این همه، اگر می‌خواهید نگاهی به این قابلیت داشته باشد باید جدیدترین بتای باز OxygenOS را بر روی وان پلاس ۷، ۷ پرو یا ۷ تی نصب کنید. وقتی این کار را انجام دادید، به مسیر Settings -> Utilities -> OnePlus Laboratory -> Instant Translation بروید و قابلیت مذکور را فعال کنید. سپس در همان صفحه می‌توانید زبان‌هایی را انتخاب نمایید که قصد دارید صداها را به آن ترجمه کنید. وقتی Instant Translation را فعال کردید، قادر خواهید بود تا آن را از بخش تنظیمات سریع فعال و غیرفعال کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)