خانهاخبار
آنر 30S دوربین چهارگانه و چیپست 5G خواهد داشت

آنر 30S دوربین چهارگانه و چیپست 5G خواهد داشت

تلفن هوشمند Honor 30S که اخیرا در مرجع اطلاعاتی 3C مشاهده شده بود قرار است از چیپستی با پشتیبانی از 5G، دوربینی چهارگانه و شارژری 40 واتی استفاده کند.
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

به‌تازگی اطلاعاتی درباره تلفن هوشمند Honor 30S فاش شده که یکی از اعضای خانواده آنر ۳۰ است. این سری احتمالا در انتهای ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشره، گوشی مذکور از چیپست Kirin 820 استفاده می‌کند و مجهز به 5G است. Kirin 820 اولین چیپست میان‌رده 5G هوآوی به حساب می‌آید.

طبق اطلاعاتی که در پایگاه داده چینی 3C ثبت شده، آنر ۳۰ اس از یک شارژر ۴۰ واتی استفاده خواهد کرد. با توجه به تصویری که از این گوشی منتشر شده، باید منتظر حضور دوربینی چهارگانه با ماژول مستطیلی باشیم. طراحی این ماژول شبیه تلفن‌های V30 است، با این تفاوت که یک لنز اضافه زیر فلش LED آن وجود دارد.

در سمت راست بدنه این گوشی، درست مثل آنر ۲۰ اس، حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. طراحی رنگی بدنه آنر ۳۰ اس دارای طیفی از آبی روشن و بنفش است که حس ملایم و آرامش‌بخشی را به کاربر انتقال می‌دهد. لوگوی آنر نیز در بخش پایین بدنه مشاهده می‌شود.

فعلا صحبتی از قیمت این گوشی به میان نیامده، ولی برای مقایسه می‌توانیم به آنر ۲۰ اس اشاره کنیم که سپتامبر پارسال با قیمت ۲۶۵ دلار وارد بازار شد. آن نسخه نسبت به سایر اعضای خانواده آنر ۲۰ ارزان‌تر بود و به جای Kirin 980 از Kirin 810 استفاده می‌کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)