خانهاخبار
قیمت پایه پیکسل 4a گوگل لو رفت!

قیمت پایه پیکسل 4a گوگل لو رفت!

مطابق اطلاعاتی که از یک بیلبورد جعلی به دست آمده، قیمت پایه پیکسل 4a گوگل لو رفته است. این دستگاه قیمت هم‌اندازه با پیکسل 3a خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

گوگل تمایل زیادی به تبلیغ محصولات خود در معابر عمومی شهرها دارد. این شرکت قبلا بیلبوردهای زیادی برای سری پیکسل 4 برپا کرده بود که یکی از آن‌ها در میدان تایمز نیویورک بود. حالا اما تصویری منتشر شده که نسخه‌ای فتوشاپی از بیلبورد پیکسل 4a را نشان می‌دهد. البته در یکی از این تصاویر به قیمت پایه تلفن‌های آتی گوگل اشاره شده که ظاهرا درست خواهد بود.

پیکسل 4a درست مثل پیکسل 3a با قیمت پایه ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود. این دستگاه چند مدل خواهد داشت و نسخه‌ای که قیمت آن را می‌بینیم احتمالا نسخه 4G آن است. انتظار داریم که حداقل دو مدل 5G از این گوشی به بازار عرضه شود. در ویدیویی که دیروز پیش از این دستگاه منتشر شد نسخه 4G با اسنپدراگون ۷۳۰ را دیدیم که از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد.

در هر صورت، ما حالا با طراحی این دستگاه آشنا هستیم و می‌دانیم که دوربین سلفی این گوشی در حفره‌ای در بالای سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است. دوربین عقب پیکسل 4a دوربینی یگانه است که درون ماژولی به شکل مربع قرار گرفته و کنار آن حسگر اثر انگشت فیزیکی وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)