خانهاخبار
آیا اپلیکیشن Fitness به iOS 14 اضافه می‌شود؟

آیا اپلیکیشن Fitness به iOS 14 اضافه می‌شود؟

اخبار جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا اپلیکیشن Fitness جدید خود را به آی او اس 14 اضافه نماید.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

وب سایت Mac Rumors ظرف روزهای گذشته، خبرهای مختلفی در مورد iOS 14 را منتشر کرده و در اختیار رسانه‌های خبری دیگر نیز گذاشته است. دسترسی به چنین اخباری به واسطه دستیابی به کدهای سیستم عامل منتشر نشده آی او اس 14 میسر شده است. هنوز مشخص نیست تمامی این اطلاعات صحت داشته و در نسخه عمومی iOS 14 که احتمالا در ماه سپتامبر و همزمان با معرفی آیفون‌های 2020 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، شاهد آنها باشیم.

به عنوان اولین خبر، می‌توان به اپلیکیشن فیتنس اپل که در حال حاضر با کد نام Seymour شناخته می‌شود، اشاره کرد که ممکن است با نام Fit یا Fitness در محیط سیستم عامل آی او اس با آن روبرو شویم. پیش بینی می‌شود که این اپلیکیشن (ظاهرا جایگزین اپلیکیشن Activity خواهد شد)، پلتفرم‌های زیر را هدف قرار داده باشد:

  • iOS 14
  • iPadOS 14
  • watchOS 7
  • tvOS 14

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای آموزشی را دانلود کرده و توسط اپل واچ نیز تمامی فعالیت‌های ورزشی خود را پیگیری نمایند.

شایعات جدید حاکی از آن است که iOS 14 به API جدیدی با نام PencilKit مجهز خواهد شد که به کاربرانی که از اپل پنسل استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد تا به کمک دست خط خودشان، متون دلخواه و مورد نیاز را روی نمایشگر دستگاه نوشته و به کمک این API، تمامی این دست خط‌ها به متن تبدیل می‌شوند. در ابتدای امر، این ویژگی در اپلیکیشن‌های پیش فرض اپل شامل Messages، Mail، Calendar و برخی دیگر پشتیبانی شده و API مربوطه (PencilKit) نیز در اختیار توسعه دهندگان دیگر قرار می‌گیرد تا آنها نیز، چنین امکانی را به اپلیکیشن‌های خود اضافه نمایند.

image

 

iMessage اپل در iOS 14 نیز با قابلیت‌های جدیدی روبرو خواهد شد که البته بسیاری از آنها، در بسیاری از اپلیکیشن‌های چت فعلی به صورت استاندارد دیده می‌شود. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان تگ کردن افراد به کمک @، امکان حذف پیام‌های ارسال شده، دستور me/ در قسمت استاتوس‌ها و امکان انتخاب پیام‌ها به عنوان خوانده نشده اشاره کرد. مسئولان وب سایت Mac Rumors معتقد هستند که این ویژگی‌ها در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و ممکن است که در نسخه عمومی iOS 14، خبری از آنها نباشد!

در نهایت و به عنوان آخرین خبر، به سراغ AirTags، محصول جدید اپل برای ردیابی اشیاء می‌رویم. این گجت هوشمند که چندی است از آن در رسانه‌های خبری یاد می‌شود، به شما کمک می‌کند که اشیاء قیمتی خود را به کمک آن ردیابی کرده و دیگر هیچ گاه، آنها را گم نکنید. پیش بینی می‌شود که این محصول به باتری‌هایی با امکان جدا شدن مجهز خواهد بود و از طرف دیگر، امکان شارژ آن از طریق امواج مغناطیسی (مانند اپل واچ) نیز میسر خواهد بود.

طبق گزارش مک رومورز، کشیدن یک دکمه که روی AirTag اپل واقع شده، باعث فعال شدن آن خواهد شد و به این ترتیب، امکان سینک شدن با آیفون یا آیپد، از طریق نزدیک کردن آن به دستگاه وجود خواهد داشت.

با تمام این تفاسیر، تا خرداد ماه که احتمالا شاهد کنفرانس توسعه دهندگان اپل خواهیم بود، باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از این شایعات و اخباری که این روزها منتشر می‌شود، رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)