خانهاخبار
پیکسل 4a گوگل در یک ویدیوی زنده لو رفت

پیکسل 4a گوگل در یک ویدیوی زنده لو رفت

اخیرا کانالی یوتیوبی به ویدیویی از پیکسل 4a دست یافته و آن را با کاربران به اشتراک گذاشته تا بعد از انتشار تصاویر زنده این دستگاه، حالا به صورت دقیق‌تر بتوانیم با میان‌رده گوگل آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

پیکسل 4a ظاهرا در یک ویدیوی بررسی کوتاه در وب‌سایت یوتیوب ظاهر شده و حالا می‌توانیم پروتوتایپ مراحل پایانی این گوشی میان‌رده را از نزدیک ببینیم. در چند روز اخیر تصاویر متعددی از نمونه‌های زنده پیکسل 4a به سطح اینترنت راه پیدا کرده بود، اما حالا بالاخره می‌توانیم ویدیویی از این تلفن هوشمند را ببینیم. در این کلیپ نسخه لکه‌دار و نه چندان تمیز پیکسل 4a دیده می‌شود که ماژول دوربین و حسگر اثر انگشت دستگاه روی آن واضح است.

علاوه بر این، می‌توانیم عملکرد اندروید ۱۰ را روی این گوشی ببینیم و دوربین سلفی هم به صورت حفره‌ای در بالای سمت چپ نمایشگر قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد که در دستگاه حاضر در این ویدیو نوار مشکی رنگی وجود دارد که معمولا آن را روی پنل‌های LCD دارای حفره دیده بودیم. پیکسل 4a احتمالا نمایشگری ۵.۸۱ اینچی با کیفیت +FHD و تراکم ۴۴۳ پیکسل بر اینچ خواهد داشت. همچنین گفتنی است که به نظر می‌رسد این گوشی نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی داشته باشد و به منظور کاهش هزینه‌ها خبری از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی روی آن نخواهد بود.

image

با توجه به اطلاعات اپلیکیشن AIDA64، پیکسل 4a از اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا استفاده می‌کند. این گوشی ظاهرا ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعت باتری دارد که در نوع خود کوچک است اما با توجه به رزولوشن نمایشگر احتمالا می‌تواند دوام کافی را داشته باشد.

افزون بر این، در بخش دیگری از این ویدیو عملکرد اپلیکیشن دوربین را می‌بینیم که لنز ۱۲ مگاپیکسلی دستگاه را نشان می‌دهد. مشخص نیست که این لنز سنسور اصلی پیکسل 4a است یا خیر. کانال منتشرکننده ویدیو تایید کرده که این دستگاه قادر به فیلم‌برداری 4K است اما به نرخ فریم احتمالی آن اشاره‌ای نکرده است (هرچند می‌توانیم حدس بزنیم که ۳۰ فریم بر ثانیه باشد).

مطابق شایعات قبلی، پیکسل 4a از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند اما مشخص نیست که خشاب دوگانه روی آن قرار داده شده یا باید منتظر eSIM باشیم. متاسفانه در این ویدیو اشاره‌ای به این موضوع نشده است. همچنین نمی‌توانیم ببینیم که جک هدفون در پیکسل 4a وجود دارد یا نه، ولی با توجه به گزارش‌های قبلی باید منتظر این درگاه محبوب باشیم.

نظر شما درباره پیکسل 4a چیست؟ فکر می‌کنید این دستگاه می‌توانید موفقیت‌های پیکسل 3a را تکرار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)