خانهاخبار
موتو G8 با دوربین سه‌گانه و قیمت ارزان معرفی شد

موتو G8 با دوربین سه‌گانه و قیمت ارزان معرفی شد

موتورولا ساعاتی پیش از مدل عادی Moto G8 رونمایی کرد. این دستگاه نمایشگری 6.4 اینچی دارد و مجهز به دوربینی سه‌گانه است، اما با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

به‌تازگی عضو جدیدی به خانواده موتو G8 اضافه شده که در واقع همان نسخه معمولی این سری است. موتورولا ابتدا مدل پلی، پلاس و پاور این خانواده را معرفی کرد و حالا در نهایت به مدل عادی آن رسیده‌ایم. سال گذشته، موتو G7 ترکیبی از توانمندی و قیمت مناسب بود، اما امسال موتو G8 این فرمول را به‌کلی تغییر داده است.

نمایشگر ۶.۴ اینچی موتو G8 رزولوشن +720p دارد و از این حیث نسبت به موتو G7 با رزولوشن +1080p افت قابل توجهی داشته است. دوربین سلفی این گوشی از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند اما حالا به جای ناچ درون حفره‌ای کوچک قرار گرفته که در سمت چپ صفحه دیده می‌شود.

image

دوربین عقب موتو G8 سه‌گانه است. دوربین اصلی آن مثل گذشته می‌تواند با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ویدیوی 4K ضبط کند. موتو G7 از لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد، اما حالا در موتو G8 شاهد حضور لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. در کنار این دو، یک لنز ماکرو نیز قرار گرفته و زیر آن لیزر فوکوس خودکار را می‌بینیم.

موتو G8 به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ مجهز شده و از گرافیک آدرنو کلاس ۶۰۰ استفاده می‌کند. این موبایل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. موتو G8 می‌تواند دو سیم کارت داشته باشد و از همان اسلات برای کارت حافظه نیز استفاده می‌شود. باتری گوشی جدید موتورولا ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و فناوری شارژ آن ۱۰ واتی است.

image

شارژ موتو G8 از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. این دستگاه جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم دارد و از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند تا در صورت تمایل به‌راحتی بتوانید از ایربادهای بیسیم استفاده کنید. مطابق معمول در پشت این گوشی لوگوی موتورولا را می‌بینیم که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد.

موتو G8 در حال حاضر با قیمت ۱۸۰ پوند در بریتانیا به فروش می‌رسد. طبق اعلام موتورولا این دستگاه به‌زودی در آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و استرالیا نیز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)