خانهاخبار
رنگ‌ها و میزان حافظه مدل‌های مختلف ردمی نوت 9 پرو مشخص شد

رنگ‌ها و میزان حافظه مدل‌های مختلف ردمی نوت 9 پرو مشخص شد

افشاگر معروف Ishan Agarwal به‌تازگی در گزارش تازه‌ای اعلام کرده که ردمی نوت 9 پرو در چه رنگ‌ها و حافظه‌هایی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه قرار است 22 اسفند در هند معرفی شود.
۱۳۹۸/۱۲/۱۶

شیائومی قرار است ۱۲ مارس مصادف با ۲۲ اسفند در هند از سری ردمی نوت ۹ رونمایی کند. این سری احتمالا شامل دو گوشی Redmi Note 9 و Redmi Note 9 Pro خواهد بود. مدل پرو چندی پیش در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد و دریافتیم که از اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند. حالا افشاگر معروف، ایشان آگاروال و وب‌سایت Pricebaba دست به انتشار اطلاعات بیشتری درباره این گوشی زده‌اند.

گفته می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو در دو نسخه به بازار هند خواهد رفت. مدل پایه این موبایل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، در حالی که نسخه رده بالای آن به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. ردمی نوت ۹ پرو احتمالا در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار می‌آید. این گوشی دوربینی چهارگانه با ماژول مربعی خواهد داشت و از حسگر اثر انگشت جانبی استفاده خواهد کرد.

ظرفیت دقیق باتری این گوشی هنوز مشخص نیست. اما ردمی قبلا اعلام کرده بود که باید انتظار قابلیت شارژ سریع‌تری را نسبت به ردمی نوت ۸ پرو داشته باشیم. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه از یک شارژر ۲۲.۵ واتی استفاده می‌کند. همچنین با توجه به رندرهای افشایی از این دستگاه، دوربین سلفی این گوشی احتمالا در حفره‌ای در گوشه سمت چپ آن قرار خواهد گرفت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)