خانهاخبار
خبری خوش برای پیش خرید کنندگان خانواده Galaxy S20

خبری خوش برای پیش خرید کنندگان خانواده Galaxy S20

اخبار ویروس کرونا این روزها همه افراد را نگران کرده است، اما سامسونگ خبری خوش برای پیش خرید کنندگان خانواده گلکسی اس 20 دارد!
۱۳۹۸/۱۲/۱۱

همان طور که می‌دانید، خانواده گلکسی اس 20 یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه به دنیای تکنولوژی معرفی شد و چندی است که در اختیار برخی اصحاب رسانه برای بررسی قرار گرفته است:

بررسی ویدئویی گلکسی S20 اولترا

امروز در رسانه‌های خبری شاهد آن بودیم که افرادی که چنین محصولاتی را پیش خرید کرده‌اند، از فردا می‌توانند منتظر ارائه آنها باشند.

اگر در کشورهای خارجی زندگی می‌کنید و یکی از محصولات خانواده اس 20 شامل Galaxy S20 Plus ،Galaxy S20 یا Galaxy S20 Ultra را پیش خرید کرده باشید و اخیرا نیز به اینباکس ایمیل خود سر زده باشید، ممکن است با ایمیل جدیدی روبرو شده باشید که در آن، خبری از ارسال محصول پیش خرید شده به شما داده شده باشد.

برخی از پیش خرید کنندگان به تازگی، اعلام کرده‌اند که طی ایمیل ارسالی جدیدی که در اینباکس آنها مشاهده شده، روزهای دوشنبه، سه شنبه یا چهارشنبه به عنوان روز موعود برای دریافت محصولات خانواده گلکسی اس 20 از سوی سامسونگ اعلام شده است. به همین دلیل برخی افراد، از واژه دوشنبه، سه شنبه یا چهارشنبه شگفت انگیز برای روزهای در پیش رو یاد کرده‌اند.

به این ترتیب تنها یک، دو یا سه روز برای گرفتن محصول پیش خرید شده در دستان‌شان فاصله دارند و مطمئنا لحظات هیجان انگیز و جذابی در دل آنها می‌گذرد.

image

چندی پیش، خبر ارائه این محصولات در برخی فروشگاه‌های فیزیکی در کشور کره جنوبی نیز در رسانه‌های خبری مطرح شده بود. در حالی که تقاضا برای این محصول به هیچ عنوان قطع نشده است، پیش بینی می‌شود که مسئولان سامسونگ با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و خط تولید شرکت‌های مختلف، برای عرضه محصولات این خانواده احتمالا با مشکل بزرگی مواجه خواهند شد و ممکن است برخی پیش خرید کنندگان، محصول خود را با تأخیر دریافت کنند.

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و این محصولات را پیش خرید کرده‌اید، ممنون می‌شویم اگر بعد از در دسترس قرار گرفتن، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Fati

۱۳۹۸/۱۲/۱۱
سه روز زودتر به اضافه یک عدد هدفون بلوتوث خود شرکت سامسونگ برای مدل های اولترا و پلاس.من که طاقت نیاوردم خریدم