خانهاخبار
ال جی چهار لپتاپ جدید از سری Gram معرفی کرد

ال جی چهار لپتاپ جدید از سری Gram معرفی کرد

شرکت امروز به‌تازگی چهار مدل جدید از سری لپتاپ‌های Gram معرفی کرده که ضمن حفظ سبکی توانسته‌اند عمر باتری خود را افزایش داده و از نسل دهم پردازنده‌های اینتل استفاده کنند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

از زمانی که ال‌جی اولین لپتاپ از سری Gram را به بازار معرفی کرد چهار سال می‌گذرد و این نام در طول این مدت به معادلی برای لپتاپ‌های سبک و کم‌وزن تبدیل شده است. این شرکت امروز چهار مدل جدید از سری Gram معرفی کرده که شامل دستگاه‌هایی با اندازه‌های ۱۴ تا ۱۷ اینچی و سیستم‌های ۲ در ۱ می‌شود. این محصولات در عین حفظ فرم فاکتور ظریف، سبک و شیک خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند تا ال‌جی بتواند قیمت بالای آن‌ها را توجیه کند.

ال‌جی به نحوی موفق شده با نگه داشتن وزن دستگاه‌ها زیر ۱۳۰۰ گرم باتری آن‌ها را افزایش دهد. لپتاپ‌های ۱۷ و ۱۵ اینچی Gram هر دو از باتری‌های ۸۰ وات ساعتی استفاده می‌کنند که به ادعای این شرکت می‌توانند به ترتیب ۱۷ و ۱۸.۵ ساعت دوام بیاورند. مدل ۱۴ اینچی یک باتری ۷۲ وات ساعتی دارد که قادر است ۱۸.۵ ساعت روشن بماند. عمر باتری دستگاه ۲ در ۱ این شرکت هم ۲۰.۵ ساعت است.

لپتاپ‌های جدید سری Gram جدیدترین لپتاپ‌هایی هستند که به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز می‌شود؛ مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی از پردازنده Core i5-1035G7، مدل ۲ در ۱ از Core i7-10510U و مدل ۱۷ اینچی از Core i7-1065G7 استفاده می‌کنند. بزرگ‌ترین مدل Gram و مدل ۲ در ۱ همچنین ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD دارند، در حالی که بقیه از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برند. لپتاپ ۱۷ اینچی ال‌جی نمایشگری با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد در حالی که رزولوشن مابقی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. مدل ۲ در ۱ نیز از پنل گوریلا گلس استفاده می‌کند.

تمامی مدل‌های Gram با موفقیت از آزمون مقاومت MIL-STD-810 بیرون آمده‌اند و در برابر شوک، لرزش، گردوغبار و دمای بالا مقاوم‌اند. با این حساب، عجیب نیست که ال‌جی برچسب قیمتی بالایی را برای این محصولات انتخاب کرده است. مدل ۱۴ اینچی ۱۱۹۹ دلار، مدل ۱۵ اینچی ۱۲۹۹ دلار، مدل ۲ در ۱ که ۱۴ اینچ است ۱۵۹۹ دلار و مدل ۱۷ اینچی ۱۸۴۹ دلار قیمت دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا معرف

۱۳۹۸/۱۲/۱۱
واقعا واقعا دم ال جی گرم . بهترین لپ تاپ