خانهاخبار
ویوو Apex 2020 با فناوری‌های جذاب معرفی شد

ویوو Apex 2020 با فناوری‌های جذاب معرفی شد

ویوو از جدیدترین گوشی مفهومی خود رونمایی کرد. ویوو Apex 2020 به ویژگی‌های جذابی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۲/۱۰

ویوو در هفته‌های اخیر تیزرهای زیادی از گوشی اپکس 2020 منتشر کرده بود و حال شاهد معرفی این گوشی هوشمند هستیم. ابتدا قرار بود این پرچمدار مفهومی در کنگره جهانی موبایل 2020 معرفی شود؛ با این حال MWC 2020 لغو شد. با لغو این نمایشگاه، بسیاری از شرکت‌ها به صورت جداگانه از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. حال ویوو به صورت رسمی گوشی Apex 2020 را با ویژگی‌های جذاب معرفی کرده است.

ویوو برای این گوشی هوشمند خود نمایشگر 6.45 اینچی خمیده با نام FullView Edgeless Display درنظر گرفته است. خمیدگی این پنل 120 درجه است. خمیدگی این صفحه نمایش از گوشی Vivo Nex 3 بسیار بیشتر است. ویوو موفق شده زیر نمایشگر یک سنسور 16 مگاپیکسلی قرار دهد. این شرکت اعلام کرده با افزایش 6 برابری انتقال نور توسط این پنل، موفق شده سنسور را زیر آن قرار دهد. ویوو برای بهبود کیفیت دوربین سلفی، به الگوریتم‌های نرم افزاری تکیه کرده است.

image

 قدرت گوشی ویوو Apex 2020 توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 تامین می‌شود که دارای مودم 5G اسنپدراگون X55 است. این گوشی هوشمند از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر آن برابر با فول اچ دی بوده و وزن آن به 169 گرم می‌رسد. این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

دوربین اصلی این دستگاه دارای قابلیت زوم اپتیکال پیوسته است. برخلاف سایر پرچمداران که از سنسور تله فوتو یا پریسکوپی برای زوم اپتیکال استفاده می‌کنند، گوشی Vivo Apex 2020 از لنزهای متحرک بهره می‌برد که قابلیت زوم 5 تا 7.5 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویوو اعلام کرده ضخامت سنسور 16 مگاپیکسلی با وجود طراحی پریسکوپی، تنها به 6.2 میلی‌متر می‌رسد که این موضوع باعث شده ضخامت این گوشی هوشمند برابر با 8.8 میلی‌متر باشد. ویوو برای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این محصول خود یک مکانیزم لرزشگیر شبیه گیمبال درنظر گرفته است. این شرکت به 200 درصد عملکرد بهتر آن در مقایسه با لرزشگیر اپتیکال یا OIS اشاره کرده است.

image

گوشی ویوو Apex 2020 از فناوری شارژ بی‌سیم 60 واتی پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که این محصول فاقد هرگونه پورت است، تنها می‌توان آن را به صورت وایرلس شارژ کرد. ویوو ادعا کرده با این فناوری می‌توان یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را در مدت زمان 20 دقیقه شارژ کرد. در حالی که این گوشی هوشمند به صورت تجاری وارد بازار نمی‌شود، تلاش بخش تحقیق و توسعه شرکت ویوو را به نمایش می‌گذارد. گوشی‌های سری Apex همیشه با نوآوری‌های خاصی معرفی می‌شوند و معمولا فناوری‌های موجود در آن‌ها، در گوشی‌های Vivo Nex مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)