خانهاخبار
تولید نسل جدید آیپد پرو آغاز شد

تولید نسل جدید آیپد پرو آغاز شد

مدت هاست که اخبار ضد و نقیضی پیرامون نسل جدید آیپد پرو اپل شنیده می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۹

اگر دنبال کننده اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که در رسانه‌های خبری، چندی است که شایعاتی در مورد تولید نسل جدید آیپد پرو اپل نقل می‌شود. برخی از این اخبار حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا دوربین سه گانه تعبیه شده روی آیفون 11 پرو را به این محصول اضافه کرده و به این ترتیب، قابلیت‌های عکاسی و فیلم برداری تبلت فوق حرفه‌ای خود را تا حد امکان افزایش دهد.

بر اساس گزارش دیجی تایمز، روند تولید نسل جدید آیپد پرو اپل در دو سایز 11 و 12.9 اینچ آغاز شده و احتمالا ظرف یک ماه آینده، طی رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. چنین امری دور از ذهن نیست، چرا که اپل در ماه مارچ هر سال، دست به معرفی محصولات جدیدی می‌زند. سال گذشته، نسل دوم ایرپاد به همراه نسخه جدید آیپد مینی و آیپد ایر در ماه مارچ رونمایی شدند.

پیش بینی می‌شود که در کنار نسل جدید آیپد پرو، شاهد معرفی آیفون 9 در این رویداد نیز باشیم. شایعات حاکی از آن است که این محصول، ادامه دهنده راه موفق آیفون SE خواهد بود، اما زبان طراحی آن به سبک آیفون 8 در خواهد آمد، صفحه نمایش آن همان 4.7 اینچ باقی خواهد ماند و پردازنده A13 Bionic اپل نیز ایفاگر نقش چیپست دستگاه خواهد بود. پیش بینی می‌شود که رم دستگاه تا 3 گیگابایت ارتقاء یافته و قیمت آن نیز 399 دلار برای مدل 64 گیگابایتی در نظر گرفته می‌شود.

image

 

احتمال تجهیز نسل جدید آیپد پرو به پردازنده A13X Bionic

آخرین نسخه آیپد پرو در اکتبر 2018 در دو سایز 11 و 12.9 اینچی معرفی شد. این محصول، اولین آیپدی بود که به جای تاچ آیدی، به قابلیت تشخیص چهره مجهز بود و بر خلاف آیفون‌ها، هیچ گونه بریدگی خاصی در قسمت بالای نمایشگر دیده نمی‌شد. پیش بینی می‌شود که آیپد‌های جدید در دو سایز 11 و 12.9 اینچ، با پنل LCD و رزولوشن 2388 × 1668 و 1732 × 2048 تولید شوند. در زیر نمایشگر، چیپست A13X Bionic قرار خواهد گرفت که پردازنده آپدیت شده و بروز اپل به حساب می‌آید. رم چهار گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی به عنوان مدل پایه (حافظه داخلی 1 ترابایتی به عنوان بالاترین مدل) از دیگر مشخصات سخت‌افزاری دستگاه است.

به خاطر داشته باشید که اپل در آیپد پرو سال گذشته، درگاه USB-C را جایگزین پورت لایتنینگ کرد و هیچ دلیلی ندارد که در سال 2020، شاهد بازگشت مجدد درگاه لایتنینگ باشیم. به این ترتیب کاربران آیپد پرو، لوازم جانبی بیشتری را برای سازگاری با دستگاه خود خواهند یافت. آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی نسل گذشته، به باتری‌های 7812 و 9720 میلی آمپر ساعتی مجهز بودند و به نظر می‌رسد که برای مدل‌های جدید، شاهد افزایش ظرفیت باتری خواهیم بود.

اپل به تازگی اعلام کرد که خط تولید آیفون 12 تحت تأثیر ویروس کورونا قرار گرفته و به این ترتیب، نمی‌توان انتظار داشت که چنین عاملی، سبب تأخیر در عرضه نسل جدید آیپد پرو و آیفون 9 نخواهد شد. مسئولان کوپرتینویی بر این باورند که روند تولید محصولات جدید این کمپانی در حال بازگشت به حالت نرمال خود است، اما این اتفاق مطمئنا با سرعت آرام‌تری نسبت به انتظارات آنها روی می‌دهد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)