خانهاخبار
مشخصات گوشی ویوو IQOO 3 فاش شد

مشخصات گوشی ویوو IQOO 3 فاش شد

مشخصات گوشی ویوو IQOO 3 به اینترنت راه پیدا کرد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 865 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

برند IQOO به تازگی معرفی شده است؛ با این حال موفق شده گوشی‌های قدرتمند اما با قیمت مناسب را روانه بازار کند. حال به نظر می‌رسد گوشی IQOO 3 نیز از این استراتژی پیروی می‌کند. در گذشته مدیر محصولات این برند، Ge Lan اعلام کرده بود گوشی آینده iQOO علاوه بر استفاده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 865، به حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و رم LPDDR5 نیز مجهز می‌شود. این قطعات ما را با یک گوشی هوشمند فوق العاده قدرتمند روبه‌رو می‌کند.

امروز مشخصات این گوشی هوشمند توسط یک افشاگر چینی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. با توجه به این افشاگری، تنها قیمت آن برای ما نامعلوم خواهد بود. گوشی IQOO 3 به صفحه نمایش 6.44 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود. ابعاد این اسمارت فون برابر با 9.16 × 75.88 × 158.51 میلی‌متر بوده و وزن آن به 214.5 گرم می‌رسد. همانطور که انتظار می‌رود، قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 تامین می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراهی می‌شود.

image

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی بوده که احتمالا از نوع سامسونگ ISOCELL GW1 است. سنسور دوم 13 مگاپیکسلی خواهد بود که از زاویه دید عریض بهره می‌برد. سنسور سوم 13 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور چهارم، 2 مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. انرژی گوشی IQOO 3 توسط یک باتری 4410 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 55 واتی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)