خانهاخبار
اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ سامسونگ منتشر شد

گلکسی واچ اکتیو 2 را می‌توان یکی از برگ‌های برنده سامسونگ به حساب آورد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

همان طور که می‌دانید، Galaxy Watch Active 2 سامسونگ سال گذشته به دنیای تکنولوژی معرفی و با اقبال عمومی خوبی مواجه شد. حال به نظر می‌رسد که مسئولان این برند کره‌ای، قصد دارند تا روند موفقیت آمیز این گجت پوشیدنی را ادامه دهند.

وب سایت SamMobile اخیرا، اطلاعاتی را پیرامون نسل آینده ساعت هوشمند سامسونگ در اختیار رسانه‌‌های خبری گذاشت. حال بسیاری از علاقمندان، می‌دانند که گجت پوشیدنی جدید سامسونگ با بدنه استیل، در دو نسخه بلوتوث و LTE، در دو سایز، با باتری بزرگ‌تر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، گلگسی واچ اکتیو 2 به باتری 247 میلی آمپر ساعتی مجهز است و پیش بینی می‌شود که محصول جدید سامسونگ و مدل پایه آن، از باتری 330 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد. همچنین حافظه داخلی 8 گیگابایتی آن، به کاربر اجازه می‌دهد تا موزیک‌های بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.

image

 

اگر از دنبال کنندگان اخبار یا محصولات کمپانی سامسونگ باشید، مطمئنا می‌دانید که Galaxy Watch Active 2 به حاشیه‌های مجازی و قابل چرخش مجهز بود. اما وب سایت SamMobile متأسفانه تا این لحظه، به این سوال مهم پاسخ نداده است که آیا محصول جدید این برند کره‌ای نیز به ویژگی یاد شده مجهز خواهد بود یا خیر. اما با توجه به اقبال خوب و استقبالی که از این قابلیت به میان آمد، به نظر می‌رسد که باید انتظار قرارگیری آن در محصول جدید را نیز داشته باشیم.

مسئولان وب سایت یاد شده بر این باور هستند که ساعت هوشمند جدید سامسونگ همراه با Galaxy Note 20 معرفی و تا پایان سال جاری میلادی، به بازار عرضه شده و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. پیش بینی می‌شود که گجت پوشیدنی آینده سامسونگ، از ویژگی ECG نیز برخوردار باشد.

با تمام این تفاسیر و با توجه به مسائل عنوان شده در این مطلب، یا برای خرید گلکسی واچ بعدی سامسونگ شگفت زده هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)