خانهاخبار
ZTE Axon 10S Pro، اولین محصول مبتنی بر اسنپدراگون 865

ZTE Axon 10S Pro، اولین محصول مبتنی بر اسنپدراگون 865

کمپانی اکسون به تازگی، اولین محصول مبتنی بر Snapdragon 865 با نام اکسون 10 اس پرو را معرفی کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

اگر در تصورات خود، به این فکر می‌کردید که خانواده گلکسی S20، اولین محصولاتی هستند که به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهند بود، باید بگوییم که اشتباه کرده‌اید. کمپانی ZTE به تازگی، اولین محصولی که به این پردازنده مجهز است را با نام Axon 10S Pro معرفی کرد.

از نظر زبان طراحی و مشخصات سخت‌افزاری، تغییر آنچنان زیادی نسبت به نسل پیشین، یعنی اکسون 10 پرو شاهد نیستیم. نمایشگر 6.47 اینچی آمولد با رزولوشن 1080p و نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 همچنان به قوت خود باقی است. همچنین سنسور اثر انگشت درون آن قرار گرفته و ناچ قطره‌ای، برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

دوربین سه گانه (48 مگاپیکسل اصلی - 20 مگاپیکسل واید و 8 مگاپیکسل تله فوتو) در پشت بدنه، خودنمایی می‌کنند و برای علاقمندان سلفی، دوربین 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

image

 

بزرگ ترین تغییر این محصول نسبت به نسل پیشین را می‌توان اضافه شدن پردازنده اسنپدراگون 865 دانست. بد نیست بدانید که اکسون 10 پرو به پردازنده Snapdragon 855 مجهز بود و مسئولان زد تی ای برای مدل جدید، محصول اخیر اسنپدراگون را در نظر گرفته‌اند. این تغییر به معنای سرعت پردازش بیشتر، گرافیک بالاتر و بهره‌مندی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) است.

این محصول همچنین به نسخه ششم وای فای و Link-Booster مجهز است که امکان سوییچ بین شبکه‌های LTE، وای فای و 5G را میسر می‌کند.

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری اکسون 10S پرو می‌توان به رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.0 اشاره کرد. همچنین مدل دیگری با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در دسترس است. مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر عهده باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از نسخه چهارم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز بهره می‌برد.

image

 

متأسفانه در حال حاضر، تاریخ عرضه و قیمت این محصول از سوی مسئولان زد تی ای عنوان نشده است. اما اگر شاهد عرضه آن با قیمت نسل پیشین (469 دلار) باشیم، مسلما استقبال نسبتا خوبی از آن به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)