خانهاخبار
تاریخ رسمی رونمایی از Poco X2 اعلام شد

تاریخ رسمی رونمایی از Poco X2 اعلام شد

شرکت پوکو امروز رسما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دومین تلفن هوشمند خود را با نام پوکو X2 در تاریخ 15 بهمن معرفی خواهد کرد. پوسترهای این مراسم بخش‌هایی از مشخصات این گوشی را فاش کرده‌اند.
۱۳۹۸/۱۱/۸

با توجه به موفقیت پوکوفون F1، عجیب بود که تا مدت‌ها خبری درباره نسل دوم این گوشی بیرون نیامد. با این حال، اکنون بالاخره اعلام شده که چه زمانی می‌توانیم رسما با دومین گوشی هوشمند برند پوکو آشنا شویم. این شرکت ساعاتی پیش در صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرد که Poco X2 را در تاریخ ۴ فوریه مصادف با ۱۵ بهمن در رویدادی در شهر دهلی نو معرفی می‌کند.

image

این شرکت ضمن انتشار این توئیت، چند پوستر تبلیغاتی در وب‌سایت خود قرار داد تا مخاطبان را برای معرفی این تلفن هوشمند آماده کند. در این پوسترها گفته شده که پوکو X2 نرخ نوسازی بسیار بالایی دارد تا پاسخگوی طرفداران سرسخت بازی‌های موبایلی باشد. دوربین اصلی این گوشی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است که پیش‌تر در ردمی K30 استفاده شده بود. چیپست موبایل آتی پوکو از سوی شرکت کوالکام تامین می‌شود. شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند، اما اصلا بعید نیست که در روز رونمایی با پردازنده‌ای قوی‌تر غافل‌گیر شویم.

image

پوکو ایکس ۲ احتمالا نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت و از سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع استفاده خواهد کرد. این دستگاه همچنین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. پرسشی که اکنون به وجود آمده این است که آیا قابلیت‌هایی مثل استفاده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌تواند متضمن موفقیت این دستگاه شود؟ آیا بازار همچنان به اندازه پوکو اف ۱ از این تلفن هوشمند استقبال خواهد کرد؟ باید صبر کرد و دید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali

۱۳۹۸/۱۱/۹
من پوکوفون F1 دارم و بی صبرانه منتظر نسخه بعدی هستم
البته اگر قیمت جوری باشه که بشه خرید⁦☹️⁩