خانهاخبار
آیا قفل بایومتریک، به مسنجر فیس بوک اضافه می‌شود؟

آیا قفل بایومتریک، به مسنجر فیس بوک اضافه می‌شود؟

بر اساس شواهد و قراین، ظاهرا مسئولان فیس بوک قصد دارند تا امنیت اپلیکیشن Messenger را بالا ببرند.
۱۳۹۸/۱۱/۸

چندی پیش، در رسانه‌های خبری، موضوع مجهز شدن اپلیکیشن Facebook Messenger به فیس آیدی مطرح شده بود. حال در تصویری که امروز منتشر شده، چنین امری مورد تأیید قرار گرفته و در آینده نزدیک، باید شاهد اضافه شدن این ویژگی به مسنجر فیس بوک باشیم.

این موضوع به سرعت توسط Alexandru Voica، مدیر بخش تکنولوژی فیس بوک مورد تأیید قرار گرفت و ضمن اشاره به این موضوع، اذعان داشت که این ویژگی، از تمامی سنسورهای امنیتی دستگاه، شامل تشخیص چهره یا اثر انگشت استفاده خواهد کرد.

image

قفل بایومتریک، از دستگاه شما در مقابل آشنایان، افراد خانواده یا دوستان‌تان محافظت خواهد کرد و به این ترتیب، تنها شما قادر خواهید بود تا به اپلیکیشن مسنجر فیس بوک وارد شوید. تا پیش از این، هر شخصی که گوشی قفل نشده شما را از روی میز یا هر سطحی برمی‌داشت، قادر بود تا وارد اپلیکیشن Facebook Messenger شده و چت‌های شما را بخواند.

قابلیت Screen Lock جدید فیس بوک مسنجر، به شما اجازه می‌دهد تا زمانی که قفل آن را توسط تشخیص چهره خود باز نکرده‌اید، امکان ورود به آن برای تمامی اشخاص غیر ممکن باشد. با وجود تأیید این ویژگی توسط مدیر بخش تکنولوژی فیس بوک، هنوز شاهد این قابلیت روی مسنجر فیس بوک نیستیم. لذا باید منتظر ارائه آپدیت جدید و اضافه شدن این ویژگی باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عبدالله خاکسار

۱۴۰۰/۱/۱۸
فیسبوک

عبدالله خاکسار

۱۴۰۰/۱/۱۸
فیسبوک