خانهاخبار
مشخصات دو گوشی مرموز Realme در مرجع FCC فاش شد

مشخصات دو گوشی مرموز Realme در مرجع FCC فاش شد

شرکت Realme اخیرا دو گوشی جدید را در کمیسیون ارتباطات فدرال آینده ثبت کرده و حالا بخشی از مشخصات آن‌ها منتشر شده است. ماهیت این دو دستگاه هنوز مشخص نیست اما می‌توانیم حدس‌هایی درباره آن‌ها داشته باشیم.
۱۳۹۸/۱۱/۸

ریلمی C3s اخیرا با شماره مدل RMX2020 از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) مجوز گرفته بود. این کمیسیون حالا برای دو موبایل دیگر این شرکت با شماره مدل‌های RMX2063 و RMX2021 نیز تاییدیه صادر کرده است. این سه دستگاه و RMX2040 پیش‌تر در ماه دسامبر در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) مجوز گرفته بودند و مدتی بعد در مرجع NBTC تایلند و IMDA سنگاپور مشخص شد که RMX2040 همان ریلمی 6i است. این گوشی به‌فاصله کوتاهی از مرجع استانداردهای BIS هند هم مجوز گرفت. اما هنوز مشخص نیست که RMX2063 و RMX2021 چه گوشی‌هایی هستند.

Realme RMX2063

ابعاد Realme RMX2063 برابر ۱۶۳ در ۷۵ در ۹.۴ میلی متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است. با این حساب باید منتظر نمایشگری ۶.۵ اینچی برای این دستگاه باشیم. Realme RMX2063 یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از ColorOS 7 استفاده می‌کند. شماتیکی که از این دستگاه منتشر شده چیز زیادی درباره قابلیت‌های آن به ما نمی‌گوید، اما می‌توانیم ببینیم که در سمت راست دستگاه دکمه پاور و در سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته‌اند.

Realme RMX2001

ابعاد Realme RMX2001 برابر ۱۶۲ در ۷۴ در ۹.۶ میلی متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است. این دستگاه احتمالا نمایشگری کمی کوچک‌تر از Realme RMX2063 خواهد داشت. باتری این تلفن هوشمند ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و قرار است به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل ColorOS 7 به بازار بیاید. در شماتیک Realme RMX2001 پیداست که دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند.

پیش‌تر شماتیک Realme C3s از وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب آن دستگاه خبر داده بود. اما حالا در شماتیک Realme RMX2063 و Realme RMX2001 اثری از این حسگر دیده نمی‌شود. با این حساب، این دو دستگاه یا محصولاتی رده بالا خواهند بود که حسگر زیر صفحه خواهند داشت، یا محصولاتی رده پایین هستند که به‌کلی فاقد حسگر اثر انگشت‌اند.

این دو دستگاه می‌توانند Realme 6 یا نسل جدیدی از سری U باشند. گوشی Realme RMX2071 که گمان می‌شد از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند، چندی قبل توانست در سرویس بنچمارک آنتوتو بالاترین امتیاز را به دست آورد. Realme RMX2071 ممکن است همان Realme X50 Pro باشد. در کنار این‌ها، دستگاه مرموز دیگری با شماره مدل RMX2076 هم وجود دارد که می‌تواند نسخه دیگری از RMX2071 باشد. در انتها محصولی دیگری با شماره مدل RMX2025 و پشتیبانی از 5G هم در مرجع اطلاعاتی چینی MIIT هم مشاهده شده که احتمالا نسخه نسل پنجمی Realme X50 Pro است. این پرچمدار موردانتظار قرار است در کنگره جهانی موبایل 2020 در بارسلونای اسپانیا معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)