خانهاخبار
دستگاه تاشوی جدیدی از سامسونگ با قابلیت دو بار تا زدن مشاهده شد

دستگاه تاشوی جدیدی از سامسونگ با قابلیت دو بار تا زدن مشاهده شد

به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که طرح موبایلی با قابلیت دو بار تا زدن را نشان می‌دهد. این دستگاه شکلی شبیه Z دارد و احتمالا با همین نام شناخته می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۳۰

اکتبر سال ۲۰۱۹ شرکت TCL از طرح پروتوتایپ موبایلی با قابلیت دو بار تا زدن رونمایی کرد. آن دستگاه در حال تاشده ابعادی شبیه یک موبایل عادی (اما با ضخامت زیاد) داشت و در حالت باز شبیه تبلتی ۱۰ اینچی بود. فعلا اطلاعاتی درباره زمان عرضه عمومی آن محصول وجود ندارد، اما اخیرا اطلاعاتی از شرکت سامسونگ به دست آمده که شاید به دستگاهی مشابه از سوی آن‌ها اشاره داشته باشد. بر اساس تصویری که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دستگاه تاشویی با قابلیت دو بار تا زدن را می‌بینیم.

اسم واقعی این دستگاه فعلا مشخص نیست اما با توجه به عبارت Galaxy Z در بالای آن می‌توانیم حدس بزنیم که این دستگاه از خانواده گلکسی زد باشد. طرحی که در این عکس دیده می‌شود موبایلی با شباهت بالا به دستگاه پروتوتایپ TCL را نشان می‌دهد. این دستگاه دو لولا دارد که می‌توانید اضلاع آن را در جهات مخالف تا کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این محصول در حالت نیمه باز شبیه حرف Z به نظر می‌رسد.

تاکنون هیچ صحبتی از موبایلی با قابلیت دو بار تا زدن از سوی شرکت سامسونگ مطرح نشده بود. با این حساب، نمی‌دانیم که این دستگاه به‌زودی به بازار می‌آید یا نه، اما اگر قرار باشد محصولی با این طراحی تولید شود احتمالا در نیمه انتهایی سال ۲۰۲۰ باید منتظر آن باشیم. در حال حاضر، گلکسی زد فلیپ را پیش رو داریم که قرار است ۲۲ بهمن همراه با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی شود. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و احتمالا مشخصاتی در حد پرچمداران نخواهد داشت، اما موبایلی که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، می‌تواند دستگاهی از زمره پرچمداران باشد.

نظر شما درباره دستگاهی با این طراحی چیست؟ آیا از تولید دستگاهی با این شکل استقبال می‌کنید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)