خانهاخبار
نسخه وب اینستاگرام به صورت محدود به قابلیت ارسال دایرکت مجهز شد

نسخه وب اینستاگرام به صورت محدود به قابلیت ارسال دایرکت مجهز شد

امکان ارسال دایرکت از طریق نسخه وب، امکان جدیدی است که به اینستاگرام اضافه شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

در حال حاضر برخی شرکت‌ها، اجازه استفاده از گوشی موبایل را در دفاتر کار به کارمندان نمی‌دهند و همین موضوع نیز سبب می‌شود که آنها از دنیای شبکه‌های اجتماعی، مخصوصا اینستاگرام دور بمانند.

وب سایت اینستاگرام تا به این جای کار، تنها اجازه مرور صفحات و پیج‌های مختلف را به کاربران خود می‌داد و امکان برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق دایرکت امکان پذیر نبود. اما به تازگی، این ویژگی به صورت محدود برای برخی کاربران فعال شده است. به این ترتیب با مراجعه به نسخه وب اینستاگرام، می‌توانید مانند اپلیکیشن، با دوستان خود از طریق دایرکت در ارتباط باشید.

همان طور که پیش تر در خبرها به اطلاع شما رساندیم، اپلیکیشن اینستاگرام به چند افکت جدید در قسمت بومرنگ مجهز شده است. حالا شاهد اضافه شدن امکان ارسال دایرکت از طریق نسخه وب این اپلیکیشن هستیم. البته این ویژگی در حال حاضر تنها برای افرادی که تیک آبی رنگ تأیید هویت برای آن‌ها فعال شده، در دسترس قرار گرفته است و به زودی، برای عموم کاربران عرضه خواهد شد.

image

این ویژگی پیش‌تر برای کاربران فیس بوک و واتس اپ در دسترس قرار گرفته بود و حالا افرادی که هویت آنها در اینستاگرام مورد تأیید قرار گرفته نیز به این قابلیت مجهز شده‌اند.

اگر شما جزء آن دسته افرادی هستید که قابلیت ارسال دایرکت از طریق نسخه وب اینستاگرام برای شما فعال شده و امکان استفاده از آن را دارید، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)