خانهاخبار
گلکسی اس 20 الترا با اسنپدراگون 865 در گیک‌بنچ مشاهده شد

گلکسی اس 20 الترا با اسنپدراگون 865 در گیک‌بنچ مشاهده شد

نسخه اسنپدراگون قدرتمندترین پرچمدار آتی سامسونگ با نام گلکسی اس 20 الترا در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده که نتایج آن امتیازات بالاتری را نسبت به بنچمارک‌های قبلی نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر رسما معرفی می‌شود و حالا اولین بنچمارک از این سری در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده است. این مدل با شماره مدل SM-G986U احتمالا نسخه 5G گلکسی اس ۲۰ الترا، یعنی قدرتمندترین موبایل از سری بعدی پرچمداران گلکسی اس خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که در گیک‌بنچ منتشر شده، تلفن هوشمند مذکور از تراشه‌ای متعلق به شرکت کوالکام به نام kona استفاده می‌کند. این تراشه همان اسنپدراگون ۸۶۵ است که پرچمداران آتی سامسونگ با آن در آمریکا و کانادا عرضه خواهند شد. امتیازات نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۲۰ به طرز قابل توجهی بالاتر از نسخه اگزینوسی است که دو ماه پیش در گیک‌بنچ رویت شده بود. البته این موضوع می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر بهینه‌سازی‌های صحیح نرم‌افزاری در گوشی‌های بعدی این غول کره‌ای باشد که موجب افزایش توان عملکردی دستگاه‌ها شده است.

گلکسی اس ۲۰ الترا علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵ از ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند. سری گلکسی اس ۲۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.1 به بازار خواهد آمد. در بنچمارک حاضر اطلاعات دیگری ارائه نشده، اما شایعات و گزارش‌های مختلف به ما نشان داده که باید چه انتظاری از پرچمداران بعدی سامسونگ داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)