خانهاخبار
گلکسی XCover پرو به صورت رسمی معرفی شد؛ بررسی مشخصات و قابلیت‌ها

گلکسی XCover پرو به صورت رسمی معرفی شد؛ بررسی مشخصات و قابلیت‌ها

گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ هفته گذشته در سکوت خبری در کشور فنلاند به دنیای تکنولوژی معرفی شد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که هفته گذشته شاهد رونمایی از Galaxy XCover Pro بودیم که این اتفاق در سکوت کامل خبری اتفاق افتاد و این محصول مستحکم، در کنار دو گوشی هوشمند Galaxy A51 و Galaxy A71 معرفی شد.

حال امروز در رسانه‌های خبری، شاهد پوشش مطلبی پیرامون معرفی رسمی این محصول هستیم. گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ مخصوص افرادی طراحی و تولید شده است که در محوطه‌‌های سرسخت فعالیت داشته و به یک گوشی هوشمند مستحکم نیاز دارند. این محصول با پشتیبانی از Samsung KNOX، کلیه اطلاعات مهم و شخصی شما را در امنیت کامل نگاه خواهد داشت. واکی تاکی و Microsoft Teams نیز از جمله دیگر قابلیت‌های محصول جدید سامسونگ به حساب می‌آید.

در کنار این موارد، Galaxy XCover Pro سامسونگ به ویژگی خاصی مجهز شده است که امکان پیگیری فعالیت‌های شرکت‌ها یا اسکن بارکدها برای کاربر فراهم شده است.

محصول جدید سامسونگ به دو دکمه با امکان برنامه ریزی توسط شخص مجهز شده است که می‌توان با فشار آنها، یک وظیفه خاصی را برای آنها تعریف کرد. به عنوان مثال باز شدن یک اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی یا روشن شدن چراغ قوه گوشی.

گلکسی ایکس کاور پرو با دریافت گواهی IP68، در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در صورت افتادن از ارتفاع یک و نیم متری، هیچ خطری برای آن اتفاق نمی‌افتد. همچنین در شرایطی آب و هوایی سخت مانند گرما یا سرمای شدید، هیچ ضرری شامل حال این محصول نمی‌شود.

Galaxy XCover Pro با نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display با رزولوشن فول اچ دی پلاس همراه است که امکان کار کردن با آن به وسیله دستکش یا هنگام خیس بودن سطح نمایشگر نیز فراهم شده است.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری داخلی دستگاه می‌توان به پردازنده اگزینوس 8611، چهار گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت) اشاره کرد. این محصول به صورت پیش فرض، با سیستم عامل اندروید 10 عرضه می‌شود.

image

 

در پشت بدنه دستگاه، دوربین دوگانه (25 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 و 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2) به چشم می‌خورد و برای علاقمندان به سلفی، دوربین 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است که در یک فضای کوچک دایره‌ای شکل، در سمت چپ و به صورت ناچ قطره‌ای دیده می‌شود.

این محصول همچنین در قسمت کناری، سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است و به چیپ NFC نیز مجهز است. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که به شارژ سریع 15 واتی مجهز است.

گلکسی ایکس کاور پرو سامسونگ از 31 ژانویه با قیمت 500 یورو در کشور فنلاند، فروش خود را آغاز خواهد کرد و در نیمه اول سال جاری میلادی، با قیمت 499.99 دلار، وارد خاک امریکا می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)