خانهاخبار
اسم احتمالی گلکسی فولد 2 سامسونگ فاش شد

اسم احتمالی گلکسی فولد 2 سامسونگ فاش شد

افشاگر معروف Ice Universe در توئیت تازه‌ای به نام گلکسی فولد 2 اشاره کرده که برخلاف شایعات قبلی است. این دستگاه احتمالا 22 بهمن معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

چند روز پیش در خبری اعلام شد که سامسونگ در CES 2020 گلکسی فولد ۲ را در جلسه‌ای پشت درهای بسته به نمایش گذاشته و گزارش‌های حاصل از این جلسه نشان می‌داد که اسم رمز این دستگاه گلکسی بلوم است. حالا امروز اکانت افشاگر Ice Universe در پستی اعلام کرده که موبایل تاشوی بعدی سامسونگ Galaxy Z Flip نامیده خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. دوربین جلوی این گوشی که در قالب یک حفره تعبیه شده، لنزی ۱۰ مگاپیکسلی است و احتمالا با همان سنسوری که در سری گلکسی نوت ۱۰ به کار گرفته شده مشترک است.

در قاب پشتی این گوشی نمایشگری ثانویه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته که در صورت بستن گوشی برخی اطلاعات را نشان می‌دهد. گلکسی زد فلیپ درگاه USB-C دارد ولی فاقد جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. نمایشگر این دستگاه حالا به جای پوشش پلاستیکی نسل قبلی از پوشش فوق نازک شیشه‌ای استفاده می‌کند، بنابراین مسطح‌تر به نظر می‌رسد و چین‌خوردگی‌های کمتری روی آن دیده می‌شود. علاوه بر این در شایعات اعلام شده که این تلفن هوشمند احتمالا قلم هوشمند S Pen خواهد داشت.

طبق تبلیغات افشایی از رویداد بعدی آنپکد سامسونگ، این کمپانی کره‌ای آماده است تا Galaxy Z Flip و سری گلکسی S20 را در تاریخ ۲۲ بهمن در شهر سن فرانسیسکو معرفی کند. گفته می‌شود که قیمت گلکسی زد فلیپ مشابه آیفون ۱۱ پرو خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)