خانهاخبار
اولین محصول منعطف هوآوی، حدودا 500 میلیون دلار فروش داشته است!

اولین محصول منعطف هوآوی، حدودا 500 میلیون دلار فروش داشته است!

Huawei Mate X، گوشی هوشمند منعطف کمپانی هوآوی به حساب می‌آید که بر اساس اعداد و ارقام، با اقبال عمومی خوبی نیز مواجه شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

ماه گذشته، مدیر عامل سامسونگ، آقای یانگ سون در اظهرات خود به این موضوع اشاره کرد که این برند کره‌ای موفق شده تا دست کم 1 میلیون گوشی هوشمند گلکسی فولد به مبلغ 2000 دلار را به فروش برساند. اما چندی بعد این آمار رد شد و در نمایشگاه جهانی CES۷ مدیر بخش موبایل این کمپانی، میزان فروش Galaxy Fold را بین 400 تا 500 هزار دستگاه عنوان کرد. به این ترتیب سامسونگ به درآمد 1 میلیارد دلاری دست پیدا کرده است.

نام گوشی هوشمند منعطف دیگری که این روزها در بازار یافت می‌شود، میت ایکس است که توسط هوآوی طراحی و تولید شده است. این محصول در حال حاضر تنها در کشور چین به فروش می‌رسد و از زمان عرضه (نوامبر 2019) تا به حال، به صورت ماهانه حدودا 100 هزار عدد از این گوشی هوشمند در اختیار خریداران قرار گرفته است.

هوآوی میت ایکس هم اینک با قیمت 2450 دلار به فروش می‌رسد. اگر اعداد و ارقام اعلام شده توسط هوآوی صحت داشته باشید، این برند چینی تا به این لحظه، توانسته درآمدی بالغ بر 500 میلیون دلار از فروش این محصول، تنها در کشور چین به جیب بزند!

بر خلاف گلکسی فولد، Huawei Mate X به سمت بیرون باز می‌شود. این بدان معناست که نمایشگر جلویی 6.6 اینچ و نمایشگر پشتی 6.4 است و هنگام باز شدن، با یک نمایشگر 8 اینچی AMOLED روبرو خواهیم شد. این محصول با پردازنده Kirin 980 همراه بوده و 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن به حساب می‌آید.

image

در پشت بدنه هوآوی میت ایکس، شاهد دوربین سه گانه (با مشخصات زیر) به همراه سنسور ToF هستیم:

  • دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی
  • لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو
  • لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید

مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوس باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

بر اساس پیش بینی‌ها، ماه آینده و در نمایشگاه جهانی MWC که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، قرار است تا نسخه بروز شده Huawei Mate  با نام هوآوی میت ایکس اس به دنیای تکنولوژی معرفی شود. احتمال می‌رود که محصول یاد شده با پردازنده Kirin 990 که به غناوری 5G مجهز است، رونمایی شود. بر اساس شایعات، پیش بینی می‌شود که Huawei Mate XS از شارژر سریع 65 واتی پشتیبانی کرده و به جای اپلیکیشن‌های گوگل، از اپلیکیشن‌های اختصاصی هوآوی بهره‌مند باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)