خانهاخبار
وان پلاس 8 پرو در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

وان پلاس 8 پرو در بنچمارک گیک بنچ حاضر شد

در سال جاری میلادی با گوشی‌های سری وان پلاس 8 ملاقات می‌کنیم. به تازگی وان پلاس 8 پرو در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده وان پلاس بودیم. در حالی که وان پلاس 7T و وان پلاس 7T پرو در بازار به فروش می‌رسیدند، رندرهای وان پلاس 8 و 8 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بودند. به تازگی وان پلاس 8 پرو در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است. این شرکت در حال آزمایش پرچمدار آینده خود است. بر اساس این بنچمارک، وان پلاس 8 پرو با شماره مدل GALILEI IN2023 از راه می‌رسد و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 بهره می‌برد.

قدرت وان پلاس 8 پرو مانند اکثر پرچمداران اندرویدی 2020 توسط چیپست اسنپدراگون 865 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می‌شود. دستگاه حاضر در این بنچمارک از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد؛ با این حال انتظار می‌رود نسخه‌ای از آن مجهز به 8 گیگابایت رم نیز وارد بازار شود. وان پلاس 8 پرو در بخش تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز 4296 شده و امتیاز آن در بخش چند هسته‌ای برابر با 12531 است. امتیازات بدست آمده توسط این گوشی هوشمند بالاتر از گوشی وان پلاس 7T پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس است.

image

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال به علت انتشار چندین رندر، با طراحی آن آشنا هستیم. پرچمدار آینده وان پلاس به حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی مجهز می‌شود. تا سال 2018 شرکت وان پلاس به صورت سالانه از دو گوشی هوشمند رونمایی می‌کرد؛ با این حال در سال گذشته میلادی شاهد تغییری در این موضوع بودیم. این شرکت پارسال از 4 گوشی هوشمند به همراه گوشی مک‌لارن رونمایی کرد. در صورتی که شایعات پیرامون وان پلاس 8 لایت حقیقت داشته باشند، امسال با محصولات بیشتری از سوی این برند مواجه خواهیم شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)