خانهاخبار
قیمت احتمالی گلکسی نوت 10 لایت در هند مشخص شد

قیمت احتمالی گلکسی نوت 10 لایت در هند مشخص شد

سامسونگ چند روز پیش بالاخره از گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت رونمایی کرد، اما حرفی از قیمت آن‌ها به میان نیامد. حالا منابع هندی از قیمت ارزان این دستگاه خبر داده‌اند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۰

بر اساس اعلام منابع وابسته به خرده‌فروشی‌های هندی، قیمت گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۴۵۰ یورو و برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۵۰۰ یورو خواهد بود. این شایعه نسبت به شایعات قبلی که از قیمتی در حدود ۶۳۰ یورو خبر می‌داد، بسیار کمتر است.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت گلکسی اس ۱۰ لایت به میان نیامده است. این دو گوشی احتمالا تا دو هفته دیگر رسما در هند عرضه خواهند شد. سامسونگ می‌خواهد با مدل‌های لایت پرچمداران اصلی خود به نبرد با وان پلاسی برود که مدل 7T را با قیمتی در حدود ۴۵۰ یورو و مدل 7T پرو را با قیمتی در حدود ۶۵۰ یورو می‌فروشد.

گلکسی نوت ۱۰ لایت چند روز پیش از شروع نمایشگاه CES 2020 معرفی شد و در این رویداد به نمایش درآمد. این دستگاه نمایشگری ۶.۷ اینچی دارد و از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌کند. دوربین عقب این گوشی مجهز به سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی است که از نوع عریض، فوق عریض و تله‌فوتو هستند. دوربین سلفی نوت ۱۰ لایت ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. این دستگاه از اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.0 استفاده خواهد کرد.

سامسونگ هنوز رسما چیزی درباره تاریخ عرضه یا قیمت گلکسی نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت نگفته است. با این حال، چون سری پرچمداران گلکسی اس ۲۰ در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی خواهند شد، به‌زودی شاهد عرضه این دو گوشی خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)