خانهاخبار
CES 2020: شرکت سیتیزن از بلندگو و ساعت رومیزی هوشمند خود رونمایی کرد

CES 2020: شرکت سیتیزن از بلندگو و ساعت رومیزی هوشمند خود رونمایی کرد

شرکت سیتیزن در خلال نمایشگاه CES 2020 از دو محصول تازه رونمایی کرد که یکی ساعتی رومیزی با قابلیت تولید رایحه و دیگری بلندگویی هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی الکساست.
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

پس از آن که شرکت Citizen سال گذشته ساعت مجهز به دستیار صوتی الکسا را معرفی کرد، حالا در CES 2020 نوبت نسخه پیشرفته‌تری از این ساعت رسیده که همراه با بلندگوی هوشمند تازه‌ای با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا به بازار می‌آید.

بلندگوی هوشمند سیتیزن جذاب‌ترین محصول امسال این شرکت است که هرچند به صورت رسمی معرفی نشده اما Citizen Smart نام دارد. این دستگاه شبیه Sonos One به نظر می‌رسد با این تفاوت که کمی فانتزی‌تر است و ساعت آنالوگ دارد. تمام کنترل‌های این دستگاه شبیه سایر بلندگوهای مجهز به الکساست. سیتیزن اسمارت ظاهرا قرار است در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار بیاید، اما سخنگوی این شرکت اعلام کرده که محصولشان هنوز به مرحله نهایی تولید نرسیده است.

این محصول هم مثل اکثر بلندگوهای مجهز به الکسا قادر است از اسپاتیفای، آمازون موزیک، پاندورا، اپل موزیک، سیریوس ایکس‌ام و غیره آهنگ پخش کند. به گفته خبرنگار وب‌سایت Engadget، کیفیت صدای این بلندگو مطلوب بوده و باس خوبی داشته است. این دستگاه می‌توانید تمام لوازم هوشمند سازگار با اکوسیستم الکسا را کنترل کند.

محصول دوم ساعت هوشمند سیتیزن است که Sensory Time نام دارد. این دستگاه در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام دارای یک رایحه خاص، یک بلندگوی بلوتوث، یک ساعت دیجیتال ۲۴ ساعته و یک چراغ LED است. به‌علاوه روی این دستگاه درگاهی از نوع USB قرار گرفته که با آن می‌توانید گجت‌های خود را شارژ کنید. Sensory Time می‌توانید با تولید رایحه مورد علاقه‌تان شما را از خواب بیدار کند.

سخنگوی شرکت سیتیزن می‌گوید این دستگاه به خوبی قادر است فضای محیط را با بوی مورد علاقه شما پر کند. با وجود این که اکثر دستگاه‌های تولیدکننده بو از آب و روغن استفاده می‌کنند، ولی Sensory Time صرفا از روغن استفاده می‌کند، به همین خاطر اثرگذاری بیشتری دارد. این دستگاه می‌تواند اتاقی ۱۵۰ متر مربعی را با بوی خود پوشش دهد، در نتیجه با کمک تایمرهای ۳۰، ۶۰ یا ۱۲۰ ثانیه‌ای می‌توانید اتاق خود را همواره با بوی مورد علاقه خود پر کنید.

ساعت Sensory Time از ماه مارس ۲۰۲۰ با قیمت ۱۰۰ دلار به بازار می‌آید، در حالی که قیمت بلندگوی Citizen Smart حدود ۱۵۰ دلار است و از ماه ژوئن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)