خانهاخبار
رندر شیائومی Mi 10 منتشر شد

رندر شیائومی Mi 10 منتشر شد

رندر شیائومی Mi 10 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به حفره درون نمایشگر مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از پرچمداران سری جدید شیائومی با نام Mi 10 باشیم. در صورتی که شیائومی می 10 پیش از گوشی‌های سری گلکسی اس 10 معرفی شود، به اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 تبدیل می‌شود. به تازگی رندری از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این رندر، بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شده است که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

بر اساس این رندر، پرچمدار آینده شیائومی دارای صفحه نمایش خمیده بوده که در سمت راست بخش بالایی آن، حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه قرار گرفته است. روی پنل پشتی آن شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و در کنار آن، فلاش LED قرار گرفته است. با توجه به عدم حضور سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و فریم، انتظار می‌رود این اسکنر زیر نمایشگر تعبیه شود.

image

شیائومی Mi 10 به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با رفرش ریت 90 هرتز مجهز می‌شود. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کوالکام اسنپدراگون 865 تامین خواهد کرد که دارای مودم 5G است. این دستگاه در نسخه‌ای از 12 گیگابایت رم بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف با 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. همانطور که در این رندر می‌توان مشاهده کرد، پرچمدار آینده شیائومی از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 108 مگاپیکسلی است.

شایعات به استفاده از سنسورهای 48، 12 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین این دستگاه اشاره کرده‌اند. انتظار می‌رود انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 واتی و شارژ بی‌سیم 40 واتی است. انتظار می‌رود گوشی شیائومی Mi 10 با قیمت پایه 550 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، علاوه بر این گوشی هوشمند، شاهد رونمایی از گوشی‌های شیائومی Mi 10 پرو و Mi 10 SE نیز خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۰/۱۸
با توجه به اوضاع وخیم و بدخیمِ اقتصادی،، انتظار می‌رود که می‌۱۰ طرفدارانش هِی بِزاد و زیاد بشن چون عامه‌ی مردم دیگه نسبت به سامسونگ و اپل نومید هستند. هوآوی هم که تحریمه. می‌مانه فقط همین شیائومی و پرچمدارخوشگلش می‌10پرو?