خانهاخبار
CES 2020: سامسونگ گلکسی هوم مینی در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود

CES 2020: سامسونگ گلکسی هوم مینی در آینده نزدیک وارد بازار می‌شود

به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه سامسونگ گلکسی هوم مینی در آینده نزدیک باشیم. این اسپیکر هوشمند از دستیار بیکسبی بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۷

احتمالا شاهد عرضه اسپیکر هوشمند سامسونگ با دستیار بیکسبی باشیم، البته به احتمال زیاد این اسپیکر گلکسی هوم که در سال 2018 معرفی شد، نباشد. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد با گلکسی هوم مینی در این بخش از بازار حضور داشته باشد و شانس خود را امتحان کند. به تازگی مدیر ارشد سامسونگ در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده که این شرکت کره‌ای در حال آمادگی برای عرضه گلکسی هوم مینی در اوایل سال جاری میلادی است.

این گزارش به این موضوع اشاره می‌کند که گلکسی هوم مینی می‌تواند نقش یک هاب را داشته باشد که توسط آن سایر محصولات سامسونگ در یک خانه را کنترل کرد. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این اسپیکر از دستیار صوتی بیکسبی بهره می‌برد. این دستیار صوتی در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و ساندبارهای سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته؛ بنابراین می‌توان اکثر محصولات آن را به یکدیگر متصل کرد.

image
این شرکت دارای پلتفرم SmartThings بوده که امکان اتصال دستگاه‌های برندهای دیگر مانند ترموستات و چراغ‌ها به محصولات سامسونگ را فراهم می‌کند. سامسونگ در حال آزمایش گلکسی هوم مینی در کشور کره جنوبی است و در اوت گذشته برنامه بتای آن را راه‌اندازی کرد. در حال حاضر قیمت این اسپیکر هوشمند اعلام نشده؛ با این حال از آنجایی که نام مینی را یدک می‌کشد، باید با محصولاتی مانند اکو دات آمازون و هوم مینی گوگل در بازار رقابت کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)