خانهاخبار
CES 2020: پروژه انسان مصنوعی سامسونگ، به یک آواتار دیجیتالی شباهت دارد

CES 2020: پروژه انسان مصنوعی سامسونگ، به یک آواتار دیجیتالی شباهت دارد

پروژه انسان مصنوعی سامسونگ که به نام Neon شناخته می‌شود، چدی است که بر سر زبان اهالی دنیای تکنولوژی و رسانه‌های خبری افتاده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۶

سامسونگ در حال کار روی پروژه‌ای به نام Neon است که سرانجام آن، یک آواتار واقعی مانند یک انسان خواهد بود که کاربردهای تفریحی یا اداری خواهد داشت و می‌تواند مانند منشی دفاتر کاری، نقش یک انسان واقعی را ایفا نماید.

امروز در توییتر شاهد توییت جدیدی بودیم که از واقعی بودن پروژه Neon خبر می‌دهد و در همایش جهانی CES 2020، باید منتظر رونمایی از مدل اولیه آن باشیم. متأسفانه در حال حاضر، اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست.

مدیر و محقق اصلی این پروژه، آقای Paranav Mistry امروز در توییتر خود، تصویر زیر را که یکی از آواتارهای طراحی شده است، به اشتراک گذاشت:

image

 

او در توییت خود چنین گفته است:

ما آماده رونمایی از Core R3 هستیم. این پروژه می‌تواند حالت‌ها، حرکات و دیالوگ‌های جدید را طراحی و اجرا نماید.

ویدئوهایی از روند اجرای این پروژه در وب سایت Reddit قرار گرفته بود که اخیرا، حذف شده است. شما می‌توانید این ویدئوها را در این قسمت مشاهده کنید:

 

اما سوالی که در این قسمت مطرح می‌شود، این است: این موجودات تا چه اندازه قادر به بیان احساسات یا صحبت کردن هستند؟

با تمام این تفاسیر، کمتر از 48 ساعت تا رونمایی از انسان مصنوعی سامسونگ باقی مانده است. ما هم مانند شما، منتظر می‌مانیم تا ببینیم مسئولان و مدیران سامسونگ، چه سورپرایزهایی برای ما رو خواهند کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)