خانهاخبار
مشخصات متفاوت Realme X50 در مرجع TENAA فاش شد

مشخصات متفاوت Realme X50 در مرجع TENAA فاش شد

علی‌رغم آن‌که پیش‌تر بخش عمده‌ای از مشخصات گوشی Realme X50 توسط افشاگران منتشر شده بود، اما حالا TENAA اطلاعات کامل این گوشی را منتشر کرده و در آن تفاوت‌هایی با خبرهای قبلی مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۴

ریلمی آماده است تا چند روز دیگر در تاریخ ۷ ژانویه مصادف با ۱۷ دی از گوشی هوشمند Realme X50 رونمایی کند. این شرکت تاکنون تبلیغات زیادی برای گوشی مذکور انجام داده و بخشی از مشخصات کلیدی آن را افشا کرده است. حتی چندی قبل یکی از افشاگران شبکه اجتماعی ویبو بخش عمده مشخصات این موبایل را به اشتراک گذاشت، اما به‌تازگی مرجع TENAA اطلاعاتی را درباره این گوشی منتشر کرده که ما را با تناقضاتی درباره خبر قبلی مواجه می‌کند.

به گزارش TENAA، ریلمی ایکس ۵۰ نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن +FHD خواهد داشت، در حالی که پیش‌تر گفته می‌شد این گوشی نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی داشته باشد. منتها با توجه به این که مطابق رندرهای منتشره، X50 احتمالا از حسگر اثر انگشت کناری استفاده می‌کند، از همان ابتدا بعید بود که خبری از پنل آمولد باشد.

بر اساس اطلاعات TENAA، ریلمی X50 از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند تا به 5G دوگانه دسترسی داشته باشد. این گوشی در سه پیکربندی به بازار می‌آید: ۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. در بخش دوربین باید منتظر ماژولی چهارگانه باشیم که از یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سه لنز ۸، ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلوی دستگاه هم دو لنز ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به صورت حفره‌ای در سمت چپ پنل نمایش دستگاه قرار گرفته است.

ریلمی X50 اولین موبایل Realme خواهد بود که از همان ابتدا با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. ابعاد این گوشی ۶۳ در ۷۵ در ۷.۹ میلی متر است و از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی در رنگ‌های آبی، بنفش، مشکی و طلایی به بازار خواهد آمد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)