خانهاخبار
نوکیا 9.2 پیور ویو اواخر سال 2020 معرفی می‌شود

نوکیا 9.2 پیور ویو اواخر سال 2020 معرفی می‌شود

رونمایی از گوشی نوکیا 9.2 پیور ویو با تاخیر صورت می‌‌گیرد. این گوشی هوشمند اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

در کنگره جهانی موبایل 2019 در بارسلونا، شرکت HMD Global از جدیدترین پرچمدار خود یعنی نوکیا 9 پیور ویو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به چیپست قدیمی اسنپدراگون 845 مجهز شده و دارای دوربین اصلی پنج گانه است. شایعات در اواسط سال 2019 به رونمایی از گوشی نوکیا 9.1 پیور ویو مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 اشاره کرده بودند. سال گذشته میلادی این اسمارت فون در معرض دید عموم قرار نگرفت. در اکتبر 2019 گزارشی به معرفی این گوشی هوشمند جدید در سه ماهه دوم 2020 اشاره کرد.

به تازگی اطلاعات جدیدی از جایگزین نوکیا 9 پیور ویو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این اطلاعات توسط حساب کاربری Nokia Anew به فضای مجازی راه پیدا کرده است. بر اساس این اطلاعات، گوشی جایگزین نوکیا 9 PureView با نام نوکیا 9.2 پیور ویو از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و نوکیا برای تامین قدرت آن پردازنده اسنپدراگون 865 را در نظر می‌گیرد. این اطلاعات با گزارش‌های گذشته تفاوت دارد، چراکه انتظار داشتیم این گوشی جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 باشد.

image

نوکیا 9.2 پیور ویو به علت تجهیز به پردازنده اسنپدراگون 865، قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهد بود. این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید نوکیا دارای دوربین اصلی پنج گانه قدرتمندتر از گذشته باشد. با توجه به این گزارش، این شرکت فنلاندی در کنگره جهانی موبایل 2020 از پرچمدار جدیدی رونمایی نخواهد کرد. این شرکت در دسامبر 2019 در مراسم شرکت کوالکام به رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 765 در کنگره جهانی موبایل 2020 اشاره کرد. این برند به معرفی محصولی با چیپست اسنپدراگون 865 در MWC 2020 اشاره‌ای نکرده است.

انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به چیپست اسنپدراگون 765 دارای فریم فلزی و یک المان دایره‌ای شکل روی پنل پشتی خود باشد. این دستگاه احتمالا برای دوربین خود از فناوری تصویربرداری زایس استفاده خواهد کرد. این اسمارت فون از نمایشگر PureDisplay بهره می‌برد که امکان پشتیبانی از ویدیوهای HDR را فراهم می‌کند. در حال حاضر نام این محصول مشخص نشده است.

بر اساس اعلام Nokia Anew، گوشی نوکیا 7.2 محبوب‌ترین گوشی هوشمند این برند در سال گذشته میلادی بوده است. در مقام دوم، گوشی نوکیا 9 پیور ویو به چشم می‌خورد. در مقام‌های بعدی به ترتیب گوشی‌های نوکیا 7.1، نوکیا 2.2 و نوکیا 4.2 خودنمایی می‌کنند. لازم به ذکر است؛ این اطلاعات به صورت رسمی اعلام نشده‌اند، بنابراین نمی‌توان چندان به آن‌ اعتماد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)