خانهاخبار
چیدمان اعضای خانواده گلکسی S20 دستخوش تغییر می‌شود

چیدمان اعضای خانواده گلکسی S20 دستخوش تغییر می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید، اعضای خانواده گلکسی S20 تغییراتی خواهند داشت که به موجب آن قدرتمندترین و ضعیف‌ترین عضو این خانواده تغییر می‌کند.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

شماری از منابع آگاه بازار اخیرا در گزارش‌هایی مدعی شده‌اند که سامسونگ نسل بعدی پرچمداران خود را با نام سری گلکسی اس ۲۰ روانه بازار خواهد کرد. حالا شایعات جدیدی مطرح شده که از احتمال تغییر در سیستم نام‌گذاری اعضای خانواده بعدی گلکسی اس خبر می‌دهد.

تولیدکننده کیس‌های محافظ Schnailcase به نقل از منابع معتمد زنجیره تامین می‌گوید سامسونگ می‌خواهد مدل e را از پرچمداران نسل بعدی خود حذف کند. دلیل این تصمیم هنوز دقیقا مشخص نیست اما می‌توان آن را فروش پایین‌تر از سطح انتظار نسبت به سایر دستگاه‌ها در نظر گرفت.

این تغییر یعنی موبایل ۶.۲ اینچی سامسونگ که پیش‌تر قرار بود جایگزین گلکسی S10e شود حالا تحت عنوان جانشین گلکسی S10 معرفی خواهد شد. در نتیجه، این گوشی با نام گلکسی S20 به بازار می‌آید و به عنوان ارزان‌ترین محصول این سری قیمت‌گذاری می‌شود.

با این حساب، تغییر اندازه نمایشگر این گوشی همراه با دوربین عقب سه‌گانه‌ای به دست کاربر می‌رسد که حالا میزبان لنز فوق عریض، لنز پریسکوپی با قابلیت زوم ۵ برابری و لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام موتور محرک این تلفن هوشمند خواهد بود و در کنار آن برای برخی از بازارها از اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌شود. این چیپست‌ها احتمالا همراه با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند. افزون بر این، اندروید ۱۰، پوسته One UI 2.1 و ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری هم روی این دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

گلکسی S20 پلاس به عنوان محصول میانی

image

گوشی دوم از سری گلکسی اس ۲۰ ظاهرا قرار است نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع آمولد داشته باشد. قبلا فکر می‌کردیم این گوشی جایگزین گلکسی اس ۱۰ می‌شود، اما با اطلاعاتی که امروز منتشر شده، و افشاگر معروف ایشان آگاروال آن را تایید می‌کند، باید گلکسی اس ۲۰ پلاس را به عنوان محصول میانی این سری در نظر بگیریم.

این گوشی از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که سه سنسور آن مشابه گلکسی اس ۲۰ است و سنسور چهارم از نوع ToF خواهد بود تا در بخش عکاسی پرتره و AR به این تلفن هوشمند کمک کند.

در خصوص پیکربندی این موبایل، انتظار داریم ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را به همراه چیپست‌های یادشده و اندروید ۱۰ ببینیم. گلکسی اس ۲۰ پلاس احتمالا یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، این گوشی قابلیت شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس نیز خواهد داشت.

قوی‌ترین پرچمدار سامسونگ گلکسی S20 الترا خواهد بود

image

بزرگ‌ترین (و گران‌ترین) تلفن هوشمند خط تولید جدید سامسونگ تلفن هوشمندی با نمایشگر ۶.۹ اینچی است که احتمالا جایگزین گلکسی S10 5G می‌شود. از آن‌جایی که احتمالا این غول کره‌ای فناوری 5G را روی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس هم عرضه خواهد کرد، بنابراین طبیعی است که آن‌ها مدل قبلی را از رده خارج کرده و آن را با قابلیت‌های بیشتر تحت عنوان گلکسی اس ۲۰ الترا روانه بازار کنند.

بر اساس شایعات موجود، این گوشی غول‌پیکر علاوه بر تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی اس ۲۰ پلاس از دوربین تله‌فوتوی مجهز به زوم ۲ برابری استفاده خواهد کرد تا شکاف میان زوم اپتیکال ۱ برابری و ۵ برابری را پوشش دهد. این گوشی یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی هم خواهد داشت.

تاریخ معرفی و عرضه سری گلکسی S20

گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ الترا همگی احتمالا در رویدادی تحت عنوان آنپکد در تاریخ سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ معرفی خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که در این مراسم از نسل دوم گلکسی فولد و گلکسی باد پلاس هم رونمایی شود.

سوابق سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت خط تولید محصولات خود را با یک هفته فاصله پس از رونمایی روانه بازار می‌کند اما شایعاتی وجود دارد که می‌گوید گلکسی فولد ۲ زودتر به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حامد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱
گلکسی s11 اسمش میشه s20 ??