خانهاخبار
تبلت گلکسی تب A4 S مجوز بلوتوث 5 دریافت کرد

تبلت گلکسی تب A4 S مجوز بلوتوث 5 دریافت کرد

تبلت میان‌رده بعدی سامسونگ با نام گلکسی Tab A4 S موفق به کسب مجوز استفاده از بلوتوث 5 شده و احتمالا به‌زودی در نمایشگاه CES 2020 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۰/۸

بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلتی جدید است. همه ما می‌دانیم که این روزها تبلت‌ها جذاب‌ترین محصولات دنیای فناوری نیستند. اپل با انتشار iPadOS تا حد زیادی به درخشش مجدد آیپدهای خود کمک کرده، اما اندروید هنوز از مشکلات زیادی در این زمینه رنج می‌برد. سامسونگ یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تبلت‌های اندرویدی است و ظاهرا باور دارد که این بازار هنوز پتانسیل‌های زیادی را در خود نگه داشته است. اکنون آن‌ها با گلکسی تب A4 S به دنبال معرفی دستگاهی برای بازار تبلت‌های میان‌رده هستند.

این دستگاه با شماره مدل SM-T307U رویت شده و با توجه به مجوزهایی که دریافت کرده به نظر می‌رسد که به‌زودی باید شاهد عرضه آن باشیم. در حال حاضر از روی اسناد تازه‌ای که پیرامون این تبلت منتشر شده نمی‌توانیم به اطلاعات خاصی دست پیدا کنیم، اما می‌دانیم که گلکسی تب A4 S از بلوتوث ۵ استفاده خواهد کرد.

این دستگاه چند روز پیش در پایگاه داده Wi-Fi Alliance هم مشاهده شده بود تا بفهمیم که به قابلیت وای فای دو بانده مجهز است. به‌علاوه، چون گلکسی تب A4 S احتمالا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، پیش‌بینی می‌کنیم که حافظه رم آن کمتر از ۳ گیگابایت نباشد. متاسفانه این تبلت از اندروید ۹ پای استفاده خواهد کرد و شایعات حاکی از آن است که باید انتظار نمایشگری ۸ اینچی و ارتباطات سلولار را داشته باشیم.

ظاهرا گلکسی تب A4 S در خلال رویداد CES 2020 که حدود دو هفته دیگر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)