خانهاخبار
رندرهای کیس موتورولا Moto G8 Power به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای کیس موتورولا Moto G8 Power به اینترنت راه پیدا کرد

موتو G8 Power میان‌رده آتی موتورولا است که به‌تازگی رندرهای مربوط به کیس محافظ آن به اینترنت راه پیدا کرده تا بیش از پیش با این گوشی و طراحی آن آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۰/۳

موتورولا در ماه اکتبر از موتو G8 پلاس و موتو G8 پلی رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون شایعات زیادی درباره موتو G8 پاور در سراسر اینترنت پخش شده و حالا امروز با نخستین رندرهای کیس این تلفن هوشمند روبرو شده‌ایم. این تصاویر توسط یک خرده‌فروش چینی در وب‌سایت Alibaba منتشر شده است.

با توجه به این تصاویر موتو G8 پاور در گوشه سمت چپ نمایشگر خود حفره‌ای دارد که میزبان دروبین سلفی است. در حال حاضر نمی‌توانیم صحت این موضوع را تایید کنیم چرا که پیش‌تر برخی شایعات از احتمال تعبیه دوربین سلفی به صورت ناچ در این تلفن هوشمند خبر داده بودند. در پایین بدنه این گوشی یک درگاه USB به چشم می‌خورد و کنار آن می‌توانیم جک ۳.۵ میلی متری هدفون را ببینیم.

image

در پشت موتو G8 پاور دوربینی چهارگانه وجود دارد که کنار آن فلش LED تعبیه شده است. این دوربین چینش عمودی دارد و فلش LED دقیقا کنار لنز اصلی در خارج از ماژول دوربین قرار گرفته است. همان طور که می‌بینید در این کیس برشی برای محل لوگوی موتورولا در نظر گرفته شده که می‌تواند به معنای قرارگیری حسگر اثر انگشت در زیر این لوگو باشد.

بر اساس تاییدیه‌های FCC، جذاب‌ترین ویژگی موتو G8 پاور باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی آن است. این دستگاه نمایشگری ۶.۲ یا ۶.۳ اینچی دارد و از اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند. موتورولا احتمالا این گوشی را به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌فرستد و ابعاد آن ۱۵۷ در ۷۵ میلی متر خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)