خانهاخبار
Vivo حضور در MWC 2020 را تایید کرد؛ منتظر پرچمداری قدرتمند باشید

Vivo حضور در MWC 2020 را تایید کرد؛ منتظر پرچمداری قدرتمند باشید

شرکت ویوو با انتشار پوستری اعلام کرد که از رویداد کنگره جهانی موبایل 2020 حاضر خواهد شد. انتظار می‌رود که این شرکت پرچمداری از سری V یا موبایلی کاملا جدید را معرفی کند.
۱۳۹۸/۱۰/۳

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ موسوم به MWC 2020 سال آینده میلادی از تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) تا ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در کشور اسپانیا برگزار می‌شود. بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن هوشمند محصولات جدید خود را در این رویداد معرفی می‌کنند. حالا یکی از اولین شرکت‌هایی که از حضور خود در این مراسم خبر داده Vivo است. این تولیدکننده چینی تایید کرده که در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) رویدادی ویژه برگزار خواهد کرد.

پوستر زیر تایید می‌کند که مراسم ویوو در تاریخ ۲۳ فوریه ساعت ۵ بعد از ظهر در شهر بارسلونا برگزار می‌شود. در این پوستر اطلاعات دیگری پیرامون دستگاه یا دستگاه‌هایی که قرار است رونمایی شود ذکر نشده است. با این حال، حرف بزرگ V در پس‌زمینه پوستر می‌تواند اشاره‌ای به رونمایی از محصولات سری V این شرکت باشد.

image

ویوو پارسال در MWC 2018 از موبایل مفهومی Vivo APEX رونمایی کرد که این دستگاه بعدا با کمی تغییرات در ماه ژوئن ۲۰۱۸ با عنوان Vivo NEX به بازار آمد. این شرکت امسال در کنگره جهانی موبایل Vivo APEX 2019 را معرفی کرد که بدنه‌ای تمام-شیشه‌ای داشت. گوشی APEX 2019 سوای از سخت‌افزار قدرتمند خود حاوی هیچ دکمه‌ای یا درگاهی نبود. این دستگاه هرگز وارد بازار نشد، اما حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم ویوو چه برنامه‌ای برایمان در نظر گرفته است.

Vivo NEX 3 5G که به عنوان اولین موبایل 5G این شرکت در ماه سپتامبر امسال روانه بازار شد از نظر طراحی عقب و جلو با موبایل مفهومی APEX 2019 تفاوت‌هایی داشت. حالا با توجه به این که در طول این یک سال خبری از APEX 2019 نبوده، می‌توانیم امیدوار باشیم که Vivo بالاخره در MWC 2020 این گوشی بدون درگاه را روانه بازار کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)