خانهاخبار
پوکو F2 احتمالا سال 2020 معرفی می‌شود

پوکو F2 احتمالا سال 2020 معرفی می‌شود

بر اساس اعلام مدیر جهانی برند پوکوفون در سال 2020 اخبار بیشتر درباره این برند منتشر می‌شود و احتمالا پوکو F2 هم سال آینده به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۱۰/۳

شیائومی گوشی هوشمند پوکو F1 را پارسال به عنوان اولین موبایل برند پوکوفون با اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی کرد. این گوشی یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ بود چرا که سخت‌افزاری قدرتمند را همراه با قیمتی مناسب به دست کاربران می‌رساند. حالا مدتی است که طرفداران پوکو بی‌صبرانه منتظر رونمایی از پوکو F2 هستند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن‌اند که ردمی K20 پرو به‌زودی تحت برند پوکو F2 وارد بازار هند می‌شود. ولی فعلا چنین اتفاقی نیفتاده است. دیگر شایعات مدعی‌اند که ممکن است شیائومی این برند را لغو کرده باشد تا سری دوم گوشی‌های خود را تماما تحت برند ردمی بفروشد. ولی توئیت جدید مدیر جهانی پوکوفون نشان می‌دهد که شیائومی هیچ برنامه‌ای برای کنار گذاشتن برند یادشده ندارد و حتی ممکن است تلفن جدیدی از برند پوکو در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند. البته این توئیت فعلا حذف شده است.

image

الوین تسه، مدیر جهانی پوکوفون، در توئیت خود نوشته بود: «در سال ۲۰۲۰ اخبار بیشتری درباره پوکو خواهید شنید.» با این حساب به نظر می‌رسد که پوکو F2 در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. آقای تسه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این گوشی ارائه نکرده و عملا حتی عرضه آن را در سال آینده میلادی تایید نکرده است. اما پیش‌بینی‌ها از معرفی پوکو F2 در سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند.

برند ردمی امسال با ردمی K20 و ردمی K20 پرو وارد بازار میان‌رده‌ها و پرچمداران شد. حالا با توجه به این که سری ردمی K20 قیمتی مشابه پوکو F1 دارد، به‌سختی می‌توانیم حدس بزنیم که شیائومی چطور پوکو F2 را قیمت‌گذاری خواهد کرد.

ردمی اخیرا سری K30 را هم به بازار چین فرستاده است. مدل پروی این گوشی احتمالا در ماه مارس ۲۰۲۰ با پردازنده دیمنسیتی ۱۰۰۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه خواهد شد. ردمی K30 دارای دوربین سلفی حفره‌ای دوگانه است و احتمالا K30 پرو نیز طراحی مشابهی خواهد داشت. ولی در مورد پوکو F2 به نظر می‌رسد باید منتظر موبایلی با نمایشگر بدون ناچ و احتمالا مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ باشیم. رندر کیس این گوشی که چند ماه پیش منتشر شد نشان می‌دهد که ظاهر این تلفن هوشمند شباهت زیادی به ردمی K20 پرو دارد.

image

پوکو F2 احتمالا مثل نسل قبلی این گوشی با بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات ساخته می‌شود تا قیمت پایین خود را حفظ کند. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد صفحه نمایشی از نوع IPS LCD خواهد داشت و در پشت بدنه از دوربینی سه‌گانه بهره‌مند خواهد شد. از آن‌جایی که ردمی K20 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در هند عرضه نشد و پوکو F1 هم از اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کرد، قابل پیش‌بینی است که نسل دوم این گوشی با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار بیاید. با این حال، تمام این صحبت‌ها صرفا بر مبنای گمانه‌زنی یا شایعات و شنیده‌ها مطرح شده، بنابراین بهتر است تا زمان عرضه پوکو F2 منتظر اخبار و گزارش‌های موثق‌تر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)