خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی اس 11 هم مشخص شد

ظرفیت باتری گلکسی اس 11 هم مشخص شد

بر اساس شایعات، باتری گلکسی اس 11 از مرکز SafetyKorea مجوز گرفته و حالا می‌توانیم ببینیم که پرچمدار استاندارد نسل بعدی سامسونگ چقدر باتری دارد.
۱۳۹۸/۹/۲۰

هفته گذشته در خبری اعلام شد که ظرفیت احتمالی باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس چقدر خواهد بود. اکنون اخباری منتشر شده که از تایید باتری گلکسی اس ۱۱ در SafetyKorea حکایت دارد. ظاهرا سامسونگ به فکر افزایش ظرفیت تمام باتری‌های پرچمداران جدید این شرکت است و ظرفیت باتری گلکسی اس ۱۱ را هم به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت رسانده است.

شماره مدل باتری گلکسی اس یازده EB-BG985ABY است که با شماره مدل خود دستگاه یعنی SM-G985 همخوانی دارد. در کنار این اطلاعات تصویری از خود باتری هم منتشر شده و هرچند که کیفیت آن خیلی خوب نیست، اما می‌توانیم ببینیم که روی بدنه ظرفیت ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعت نوشته شده. این ظرفیت در حالت تجاری با عنوان ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. باتری گلکسی اس ۱۰ پارسال ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت بود، اما امسال پیشرفتی قابل توجه را در این زمینه شاهد هستیم.

image

با توجه به مشخصات بالای سری گلکسی اس ۱۱ طبیعی است که این دستگاه‌ها باتری بزرگی داشته باشند. گلکسی اس ۱۱ نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک آمولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. افزون بر این، انتظار داریم که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۸۳۰ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.0 استفاده کند. گزارش‌ها می‌گویند این دستگاه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدیدی دارد که سنسور آن به صورت اختصاصی طراحی شده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)