خانهاخبار
مشخصات اوپو رینو 3 پرو 5G در مرجع TENAA مشخص شد

مشخصات اوپو رینو 3 پرو 5G در مرجع TENAA مشخص شد

گوشی جدید شرکت اوپو با نام Reno 3 Pro 5G تا چند وقت دیگر رسما معرفی می‌شود اما حالا مرجع اطلاعاتی TENAA تصاویر و مشخصات آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۹/۲۰

اوپو در ماه جاری می‌خواهد از سه گوشی جدید با نام‌های رینو ۳، رینو ۳ پرو و رینو ۳ پرو 5G رونمایی کند. بخشی از اطلاعات رینو ۳ هفته گذشته منتشر شد تا ما با طراحی و مشخصات آن آشنا شویم. حالا نوبت به رینو ۳ پرو 5G رسیده است تا از مرجع TENAA مجوز بگیرد.

رینو ۳ پرو 5G دو مدل دارد: PCRM00 و PCRT00 که هر دو مشخصات مشابهی دارند. رینو ۳ پرو دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ است که بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی به چشم می‌خورد. زیر این پنل نمایش نیز حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 765G به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. رینو ۳ پرو 5G همچنین به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ وارد بازار می‌شود.

موبایل جدید اوپو در بخش سلفی دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی و در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد که از لنزهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی (با زوم ۵ برابری)، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

مرجع TENAA می‌گوید اوپو رینو ۳ پرو 5G در چهار رنگ آبی، قرمز، سفید و مشکی به بازار می‌آید و یک باتری ۴۰۲۵ میلی آمپر ساعتی دارد. این تلفن هوشمند علاوه بر شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G از 4G VoLTE دوگانه، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث، جی‌پی‌اس و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)