خانهاخبار
سه عضو خانواده Huawei Nova 6 معرفی شد؛ از میان‌رده تا 5G

سه عضو خانواده Huawei Nova 6 معرفی شد؛ از میان‌رده تا 5G

هوآوی امروز از اعضای خانواده جدید تلفن‌های هوشمند سری Nova 6 رونمایی کرد. Nova 6, Nova 6 5G و Nova 6 SE آمده‌اند تا تمام سلایق بازار را تحت پوشش ویژگی‌های جذاب خود قرار دهند.
۱۳۹۸/۹/۱۵

سرانجام پس از هفته‌ها انتشار تیزرها و تصاویر مختلف، هوآوی رسما از سری Nova 6 رونمایی کرد. ستاره این خانواده جدید Nova 6 5G است که با دوربین سلفی بیضی‌شکل و حفره‌ای، پردازنده قدرتمند Kirin 990 را همراه با دوربینی سه‌گانه به کار بسته است. در کنار این دستگاه نسخه استاندارد Nova 6 معرفی شده که طراحی آن کاملا شبیه مدل 5G است اما علاوه بر چشم‌پوشی از نسل پنجم ارتباطات، باتری کوچک‌تری دارد. در انتها عضو سومی برای این خانواده در نظر گرفته شده که Nova 6 SE نام دارد و دارای دوربینی چهارگانه، چیپست Kirin 810 و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Nova 6 و Nova 6 5G

image

نووا ۶ و مدل 5G آن مجهز به نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD است که در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین سلفی دیده می‌شود. این حفره میزبان دوربینی دوگانه متشکل از سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای است. در سمت راست این دو دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاوری دیده می‌شود که زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد. در قاب پشتی نیز یک سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری و یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

image

در زیر این پوسته زیبا پردازنده قدرتمند Kirin 990 قرار گرفته که در مدل 5G از مودم بالونگ ۵۰۰۰ استفاده می‌کند. رم استاندارد این دو موبایل ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن‌ها ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. نووا ۶ یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، در حالی که مدل 5G آن به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده. هر دو گوشی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

image

قیمت Nova 6 5G برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگی ۵۴۰ دلار و برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی ۵۹۵ دلار است. مدل استاندارد Nova 6 نیز در مدل پایه با ۸ + ۱۲۸ گیگ ۴۵۴ دلار قیمت دارد. عرضه این دو دستگاه به صورت رسمی از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) آغاز می‌شود.

Nova 6 SE

هوآوی در کنار دو عضو قدرتمند این خانواده دستگاهی میان‌رده به نام Nova 6 SE را هم معرفی کرده است. این گوشی نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع LCD با کیفیت +FHD دارد که بالای آن تک حفره‌ای میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این مدل هم مثل دو مدل دیگر Nova 6 دارای حسگر اثر انگشت کناری است.

image

در قاب پشتی Nova 6 SE دوربینی چهارگانه قرار گرفته که شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند از چیپست Kirin 810 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. Nova 6 SE یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که مثل برادران بزرگ‌ترش مجهز به فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی است.

Nova 6 SE با قیمت ۳۱۵ دلار از ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)