خانهاخبار
ال‌جی موبایل تاشویی شبیه میت ایکس را پتنت کرده است

ال‌جی موبایل تاشویی شبیه میت ایکس را پتنت کرده است

اخیرا پتنتی از شرکت ال‌جی منتشر شده که در آن موبایل منعطفی با طراحی میت ایکس هوآوی را می‌بینیم. این دستگاه احتمالا تا انتهای سال 2020 روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۹/۱۱

سال ۲۰۱۹ سال ظهور گوشی‌های منعطف تاشو بود. در ابتدا سامسونگ با رونمایی از گلکسی فولد به خاطر ایرادات طراحی به مشکلات متعددی برخورد کرد و هوآوی نیز در پی تحریم آمریکا نتوانست آن طور که انتظار می‌رفت میت ایکس را روانه بازار کند. با این حال، هیچ کدام از این اتفاقات باعث نشد شرکت‌ها از توسعه محصولات منعطف خود دست بکشند.

حالا به نظر می‌رسد که ال‌جی هم به دنبال پیوستن به این قطار است، چرا که اخیرا پتنتی از این شرکت منتشر شده که محصولی با شباهت بالا به هوآوی میت ایکس را نشان می‌دهد. این پتنت در ماه مه ۲۰۱۹ به ثبت رسیده و در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ با نام «تلفن همراه» منتشر شده است. در پتنت زیر دستگاهی را می‌بینیم که دارای دوربینی چهارگانه است.

مدیرعامل ال‌جی قبلا در سال ۲۰۱۸ تایید کرده بود که این شرکت مشغول کار روی موبایل‌های تاشو است. با این حال هنوز هیچ بازه زمانی مشخصی برای عرضه این دستگاه موجود نیست. اکنون با اتمام سال ۲۰۱۹ انتظار داریم که در سال آینده میلادی این گوشی را ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)