خانهاخبار
اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد

اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد

در پی قطعی چند روزه دسترسی کاربران ایرانی به شبکه جهانی اینترنت درخواست بسیاری از کاربران این بود که بعد از وصل مجدد این سرویس شرکت‌های خدمات دهنده روزهایی که امکان اتصال نبوده را به حساب کاربران باز گردانند.
۱۳۹۸/۹/۲

در پی قطعی چند روزه دسترسی کاربران ایرانی به شبکه جهانی اینترنت درخواست بسیاری از کاربران این بود که بعد از وصل مجدد این سرویس شرکت‌های خدمات دهنده روزهایی که امکان اتصال نبوده را به حساب کاربران باز گردانند.

در همین راستا امروز مهندس صدری، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به قطعی بوجود آمده در اینترنت بین الملل در چند روز گذشته، در کشور تصریح کرد: اعتبار مشترکین اینترنت  پرسرعت مخابرات افزایش می یابد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری  با بیان این مطلب افزود : با توجه به محدویت هایی که در زمینه اینترنت کشور بوجودآمده بود،اعتبار اینترنت کاربران شرکت مخابرات ایران افزایش یافته و به ماه بعد  انتقال می یابد و همچنین در راستای توجه بیشتر به حقوق  کاربران اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران افزود :  به منظور جبران  کسری پیش آمده در فعالیت های اینترنتی ، مانده FUP مجاز مصرف نشده مشتریان در ماه جاری به ماه بعد انتقال می یابد .

مهندس سید مجید صدری همچنین اعلام کرد : در همین راستا ده روز به مدت اعتبار قرارداد تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات افزوده میشود،وی همچنین اعلام کرد، سعی و تلاش   شرکت مخابرات همواره ارائه خدمات بهتر و سرویسهای متنوع برای همه مشتریان درکوتاهترین زمان است.

چند روز قبل هم وزیر ارتباطات اعلام کرده بود که اپراتورها مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند و به همین مناسب به احتمال زیاد خبرهایی بیشتر از این دست برای کاربران دیگر سرویس‌دهنده‌های اینترنت خواهیم دید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

kasra

۱۳۹۸/۹/۲
پس تکلیف شرکت های خصوصی چی میشه چه تصمیمی در مورد اونا گرفته میشه

وحید

۱۳۹۸/۹/۲
خوش به حال مشتریاش!
شاتل که انگار نه انگار! حتی پشتیبانیش جواب مشتری رو هم نمیده!!!!!!