خانهاخبار
گوشی ویوو S5 با دوربین اصلی چهارگانه از راه رسید

گوشی ویوو S5 با دوربین اصلی چهارگانه از راه رسید

گوشی ویوو S5 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای حفره درون نمایشگر و دوربین اصلی چهارگانه است.
۱۳۹۸/۸/۲۵

زمانی که به نوآوری در دنیای گوشی‌های هوشمند فکر می‌کنید، مسلما ویوو به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه به ذهن شما خطور می‌کند. این شرکت چینی تا به امروز از محصولات خلاقانه زیادی مانند Vivo NEX رونمایی کرده است. این شرکت جزو 5 تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در سطح جهان محسوب می‌شود. امروز در کشور چین این شرکت گوشی ویوو S5 را در معرض دید عموم قرار داد. در هفته‌های گذشته شاهد افشاگری‌های زیادی در رابطه با این اسمارت فون بودیم. این دستگاه مانند گوشی‌های سامسونگ به حفره درون نمایشگر مجهز شده که دارای قطر 2.98 میلی‌متر است. این حفره در سمت راست بخش بالایی صفحه نمایش قرار دارد.

گوشی ویوو S5 به یک صفحه نمایش 6.44 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون به 91.38 درصد می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل برابر با 1200 نیت است. کسب استاندارد TUV Rhineland توسط این دستگاه به معنای محافظت از چشم کاربران در برابر نور آبی است. گوشی ویوو اس 5 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده که در مقایسه با گذشته، تا 30 درصد فضای بیشتری را پوشش می‌دهد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد خودنمایی دوربین اصلی چهارگانه هستیم که دارای طراحی الماسی شکل است. سه سنسور به همراه فلاش LED درون یک المان به چشم می‌خورند که در زیر آن، سنسور چهارم قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. در بخش جلویی شاهد استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم که درون یک حفره با قطر 2.98 میلی‌متر قرار گرفته است.

image

قدرت گوشی ویوو S5 توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 712 تامین می‌شود که در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 710 عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. لازم به ذکر است؛ شیائومی Mi 9 SE اولین گوشی هوشمند مجهز به این چیپست بود که در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شد. این گوشی هوشمند Vivo در دو نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. این دستگاه ابعادی برابر با 8.64 × 73.92 × 157.9 میلی‌متر دارد و وزن آن به 188 گرم می‌رسد. وظیفه تامین انرژی ویوو اس 5 بر عهده یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به دستیار پیشرفته ویوو با نام Jovi، قابلیت Centre Turbo ،AI Turbo ،Cooling Turbo ،Net Turbo و ++ART اشاره کرد. گوشی ویوو S5 در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 384 دلار به فروش می‌رسد و مدل دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی آن قیمتی برابر با 427 دلار دارد. پیش فروش این اسمارت فون از 15 نوامبر شروع شده و از 22 نوامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)