خانهاخبار
دوربین Mi CC9 Pro بالاترین امتیاز را از DxOMark دریافت کرد

دوربین Mi CC9 Pro بالاترین امتیاز را از DxOMark دریافت کرد

مرجع بررسی دوربین DxOMark گوشی هوشمند جدید شیائومی موسوم به Mi CC9 Pro را به عنوان برترین دوربین موبایل بازار معرفی کرده است. این دستگاه دوربینی پنج‌گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۸/۱۵

شیائومی امروز رسما از تلفن هوشمند جدید خود به نام Mi CC9 Pro رونمایی کرد. این دستگاه دوربینی پنج‌گانه دارد که توانسته امتیاز ۱۲۱ را از سوی مرجع بررسی DxOMark دریافت کند. مجموع امتیاز Mi CC9 Pro برابر میت ۳۰ پرو هوآوی است، با این تفاوت که Mi CC9 Pro در بخش عکاسی امتیاز ۱۳۰ و در بخش فیلمبرداری امتیاز ۱۰۲ را دریافت کرده، در حالی که این امتیازات برای میت ۳۰ پرو ۱۳۲ و ۱۰۰ است.

image

پنج لنز دوربین Mi CC9 Pro شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دو لنز تله‌فوتوی ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی اختصاصی برای تصویربرداری در موقعیت‌های نزدیک در فواصل ۲ تا ۱۰ سانتی متری است. در کنار این ماژول پنج‌گانه دو فلش LED قرار گرفته که یکی نور سخت و دیگری نور نرم ساتع می‌کند.

image

تصویربرداری در حالت پرتره شبانه (برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی روی عکس کلیک کنید)

نتایج دوربین گوشی جدید شیائومی بالاتر از تمام دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که تاکنون توسط DxO آزمایش شده است. به این ترتیب Mi CC9 Pro حتی از پیکسل ۴ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز بهتر عمل می‌کند.

image

تصویربرداری در حالت خودکار شبانه (برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی روی عکس کلیک کنید)

شیائومی می سی سی ۹ پرو با برخوداری از پنج لنز مختلف می‌تواند در تقریبا هر شرایطی – از محیط‌های تاریک گرفته تا کلوزآپ‌های سخت و مناظری با میدان دید وسیع – تصویربرداری کند. شیائومی با طراحی این موبایل گام مهمی برای رقابت در عرصه عکاسی موبایل برداشته و می‌تواند حرف‌های زیادی برای زدن در این زمینه داشته باشد.

image

تصویربرداری روزانه (برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی روی عکس کلیک کنید)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)