خانهاخبار
احتمال استفاده از دوربین سلفی دوگانه در گلکسی S10 لایت

احتمال استفاده از دوربین سلفی دوگانه در گلکسی S10 لایت

سامسونگ در آینده از گوشی گلکسی S10 لایت رونمایی می‌کند. به تازگی طرحی به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی این محصول را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۸/۸/۱۴

نزدیک به 9 ماه پیش شاهد رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S10 بودیم و حال سامسونگ روی توسعه گوشی‌های سری گلکسی اس 11 تمرکز کرده است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در آینده نزدیک از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10 لایت رونمایی می‌کند. در اواخر ماه اکتبر این شرکت کره‌ای در ایالات متحده آمریکا پتنتی را به ثبت رسانده که یک گوشی هوشمند جدید را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای طراحی پنل جلویی مشابه با گلکسی اس 10 پلاس و پنل پشتی مشابه با گلکسی S9 است.

این گوشی هوشمند از حفره درون نمایشگر بهره می‌برد و دارای حاشیه‌های کمی در اطراف صفحه نمایش خود است. حاشیه‌های بخش بالایی و پایینی صفحه نمایش این دستگاه نسبت به گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی S10 پلاس ضخیم‌تر است. این موضوع احتمالا باعث کاهش قیمت گلکسی اس 10 لایت می‌شود. این گوشی هوشمند جدید از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بهره می‌برد که بر اساس پتنت جدید، به صورت خمیده طراحی شده و دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می‌کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای دوربین سلفی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته؛ با این حال انتظار می‌رود مشابه گلکسی S10 پلاس دارای سنسورهای 10 و 8 مگاپیکسلی باشد.

image

روی پنل پشتی گلکسی S10 لایت دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته است. شایعات به استفاده از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید برای این گوشی هوشمند اشاره می‌کنند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ برای این گوشی هوشمند جدید خود از دوربین اصلی S10e استفاده کند؛ البته ظاهرا گلکسی اس 10 لایت برای رقابت با آیفون 11 به ویژگی‌های جذاب‌تری مجهز می‌شود. گلکسی S10e دارای صفحه نمایش مسطح بوده و از دوربین سلفی تکی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند اوایل سال جاری میلادی وارد بازار شد؛ با این حال نتوانست تغییری در موفقیت آیفون XR ایجاد کند. آیفون XR در شش ماهه اول امسال پرفروش‌ترین گوشی هوشمند بود، در حالی که گلکسی S10e حتی در لیست 10 گوشی پرفروش قرار نگرفت.

از نظر طراحی، گلکسی S10 لایت ترکیبی از پرچمداران جدید و قدیمی سامسونگ محسوب می‌شود؛ با این حال مشخصات فنی آن مشابه با گلکسی A91 خواهد بود. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. این دستگاه از کارت حافظه خارجی پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس تاییدیه‌ای جدید، انرژی گلکسی اس 10 لایت را یک باتری 4370 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این دستگاه، 4500 میلی آمپر ساعتی باشد و همچنین از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی کند.

image

از سایر مشخصات احتمالی گلکسی S10 لایت می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0، پورت USB Type-C و اسپیکر تکی اشاره کرد. این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G نبوده و همچنین احتمالا به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز نمی‌شود. گلکسی اس 10 لایت برای رقابت با آیفون 11 وارد بازار می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود با قیمت پایه 699 دلار به فروش برسد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی گلکسی S10 لایت را با قیمت پایه 649 دلار وارد بازار کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)