خانهاخبار
۷ روش کسب درآمد از طریق بیت کوین که نمی شناسید

۷ روش کسب درآمد از طریق بیت کوین که نمی شناسید

بسیاری از مردم کسب درآمد سریع و سود فراوان را مهم‌ترین مزیت دنیای بیت کوین می‌دانند. درست است که بسیاری با ورود به این عرصه ثروتمند شده‌اند اما حقیقت این است که خرید بیت کوین یا هر ارزدیجیتال دیگری یک تخصص است که باید آن را یاد بگیرید.
۱۳۹۸/۸/۱۳
image

بسیاری از مردم کسب درآمد سریع و سود فراوان را مهم‌ترین مزیت دنیای بیت کوین می‌دانند. درست است که بسیاری با ورود به این عرصه  ثروتمند شده‌اند اما حقیقت این است که خرید بیت کوین یا هر ارزدیجیتال دیگری یک تخصص است که باید آن را یاد بگیرید، در غیر این صورت نه تنها سودای ثروتمند شدن را به باد می‌دهید حتی ممکن است با ضررهای جبران ناپذیری هم مواجه شوید.

در این مطلب ۷ روش کسب درآمد از طریق بیت کوین که ممکن است به آن فکر نکرده باشید را به شما معرفی می‌کنیم و باز هم تاکید می‌کنیم پیش از هر اقدامی اول تحقیق و مطالعه کنید و ضمن مشورت گرفتن از افراد متخصص وارد این فضا شوید.

روش‌های کسب درآمد از بیت کوین

در این مطلب تلاش می‌کنیم روش‌هایی که ممکن است با آن آشنا نباشید را به شما معرفی کنیم.

انواع و اقسام روش‌های کسب درآمد از بیت کوین پیش روی شما قرار دارد که می‌توانید بر مبنای توانایی و منابعی که در اختیار شما قرار دارد از آن‌ها استفاده کنید.

قطعا خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق دنیای کریپتوکارنسی است اما در این فهرست سعی می‌کنیم به روش‌های جدیدی هم اشاره کنیم.

۱.دریافت پاداش یا سود سپرده

در حال حاضر ۴ صرافی ارز دیجیتال در قبال سپرده‌هایی که نزد آن‌ها می‌گذارید به شما سود می‌دهند. اگر از جمله افرادی هستید که با خرید و فروش ارز دیجیتال مشکلی ندارید و همین‌طور سرمایه مازادی دارید که می‌توانید به آن دست نزنید می‌توانید با خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دجیتال و هودل (HODL) آن می‌توانید سود دریافت کنید. برخی از صرافی‌هایی که به شما سود پرادخت می‌کنند عبارت اند از :  Abra،  Bitbuy،  Delta.Exchang  و Bybit.

۲. تبادل و معامله بیت کوین

مبادله بیت کوین به دو صورت انجام می‌شود، مبادله‌های کوتاه مدت و طولانی‌مدت. برای اینکه از این راه بتوانید کسب درآمد کنید باید با اصول تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا شوید و بازار ارزهای دیجیتال و اصطلاحات آن را به خوبی بشناسید و درک کنید.

در نگاه اول این کار بسیار سخت به نظر می‌رسد اما با شرکت در دوره‌های آموزشی و وقت گذاشتن برای این کار می‌توانید به سرعت در این زمینه پیشرفت کنید و از راه مبادله ارزدیجیتال به کسب درآمد برسید.

۳. آموزش

مردم این روزها تشنه یادگیری در خصوص ارزهای دیجیتال به ویژه پادشاه ارزهای دیجیتال یا همان بیت کوین هستند.

اهمیت ماجرا تا آنجا پیش رفته که یک برنامه آموزشی در فرانسه درحال تدوین است که براساس آن قرار است دانش آموزان فرانسه با بیت کوین و سایر رمزارزها آشنا شوند. در این دوره مقدماتی از مدرسان انتظار می‌رود که نقش بیت کوین در اقتصاد فرانسه و جهان را به دانش آموزان معرفی کنند.

در این حوزه نیاز فراوانی احساس می‌شود به ویژه در کشور ما علاقه‌مندان این حوزه هر روز زیاد می‌شوند اما مدرسان حرفه‌ای و دوره‌هایی که بتوانند پاسخگوی نیاز این علاقه‌مندان باشند بسیار کم هستند، اگر وارد این حوزه شوید احتمال اینکه به سرعت به مرحله کسب درآمد برسید زیاد است.

۴. مدیریت گروه‌ها و انجمن ها

اطلاعات در حوزه بیت کوین حکم طلا را دارد، بر اساس یک خبر قیمت‌ها سریع جا‌به‌جا می‌شوند و حتی دستیابی به چارت‌های تحلیل تکنیکال وی ای پی می‌تواند در روند سرمایه گذاری و درآمدها تاثیرگذار باشد به همین دلیل فعالان بازار حاضرهستند برای اطلاعات، هزینه زیادی پرداخت کنند.

با راه انداختن یک کانال یا گروه در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌های فعال می‌توانید درآمد خوبی بدست آورید.

شرط موفقیت و کسب در آمد از این روش ارائه اطلاعات مفید و اثرگذار در سریع‌ترین زمان ممکن است.

image

۵. استخراج ارزدجیتال

کسب درآمد از طریق ماینینگ در سال‌های اولیه روی کار آمدن بیت کوین بسیار ساده بود و در منزل با کامپیوترهای شخصی هم می‌توانستید بیت کوین استخراج کنید اما اکنون پس از گذشت ۱۱ سال از عمر این ارز دیجیتال استخراج بیت کوین سخت شده و به ابزارهای ویژه نیاز دارد.

طی سال ۲۰۲۰ پیش بینی می‌شود، پاداش استخراج به نصف کاهش پیدا کند. به همین دلیل کسب درآمد از طریق استخراج به دلیل هزینه بالا برای همه امکان پذیر نخواهد بود.

تنها استخراج کننده‌های بزرگ می‌توانند در این عرصه به کسب درآمد بپردازند.

حقیقت این است که تعداد بیت کوین محدود است و به همین دلیل کارشناسان انتظار دارند قیمت آن روند صعودی خود را حفظ کنید و هزینه‌ها استخراج را تامین کند به همین دلیل استخراج کننده‌های بزرگ که به استخراج ادامه می‌دهند، حاشیه سود خوبی را تجربه می‌کنند.

اگر امکان سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه را دارید از طریق استخراج ‌می‌توانید در آمد خوبی را بدست آورید.

۶. نگهداری بیت کوین

نگهداری بیت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت می‌تواند یک راهکار مناسب کسب درآمد از طریق بیت کوین باشد.

صبر و حوصله از مشخصات کسانی است که در این عرصه فعالیت دارند و این تنها از یک انسان متعادل بر می‌آید.

اگر اهل هیجان و ریسک هستید، خوب است به نگهداری بیت کوین برای کسب درآمد فکر نکنید یا اینکه روی ویژگی‌های رفتاری خود بیشتر فکر کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تغییر دهید.

۷.فروش رابطه ای و وام

وام یا Lending در دنیای ارزهای دیجیتال چندان مرسوم نیست. اما انتظار می‌رود در آینده نه چندان دور یکی از راه‌های کسب درآمد از بیت کوین همین وام باشد.

در آینده نه چندان دور شما می‌توانید از طریق وام بیت کوین بدست آورید.

پلتفرم‌هایی در این زمینه ایجاد می‌شود که افراد بیت کوین خود را به عنوان وثیقه می‌گذارند و در ازای آن وام دریافت می‌کنند و افرادی که به آن‌ها وام می‌دهند به عنوان پاداش بیت کوین دریافت می‌کنند.

پیدا کردن سایت‌های مطمئن که در این زمینه بتوانید به آن‌ها اطمینان کنید از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نتیجه گیری

خرید بیت کوین و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از راهکارهایی است که پیشتر تنها فعالان دنیای فناوری  و عاشقان تکنولوژی برای کسب سود و درآمد از آن استفاده می‌کردند.

جذابیت این بازار در سال‌های اخیر باعث شده ثروتمندان، سرمایه‌گذاران و حتی افراد عادی هم برای ورود به این بازار علاقه‌ نشان دهند. برای این کار راهکارهای زیادی وجود دارد که همگی به مطالعه و دانش نیاز دارد.

کوین نیک به عنوان دستیار شما در دنیای ارزهای دیجیتال اطلاعاتی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد و در تمام مراحل خرید وفروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در کنار شما خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)