خانهاخبار
نسخه 5G میت 30 در عرض یک دقیقه 100 هزار فروش داشته است

نسخه 5G میت 30 در عرض یک دقیقه 100 هزار فروش داشته است

بر اساس اعلام شرکت هوآوی، فروش نسخه 5G سری میت 30 که از چند روز پیش آغاز شده، در چند دقیقه نخست عرضه به ازای هر دقیقه 100 هزار دستگاه بوده است.
۱۳۹۸/۸/۱۳

هوآوی از چند روز پیش رسما عرضه نسخه 5G میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را با قیمت پایه ۷۱۰ دلار آغاز کرده است. این شرکت می‌گوید در چند دقیقه نخست عرضه این گوشی توانسته به ازای هر دقیقه ۱۰۰ هزار دستگاه بفروشد و این آمار فوق‌العاده به مدت ۷ دقیقه ادامه داشته است.

مدل 5G میت ۳۰ دو نسخه دارد که یکی با پیکربندی ۸ + ۱۲۸ گیگی با قیمت ۷۱۰ دلار و دیگری با پیکربندی ۸ + ۲۵۶ گیگی با قیمت ۷۷۷ دلار به فروش می‌رسد. در آن سو، میت ۳۰ پرو 5G نیز با پیکربندی‌های ۸ + ۲۵۶ و ۸ + ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب به قیمت ۹۷۵ و ۱۱۱۶ دلار فروخته می‌شود.

هر دو دستگاه مجموعا ۲۱ آنتن دارند که ۱۴ تای آن‌ها مربوط به شبکه 5G است. این مقدار بیشتر از دو برابر سایر دستگاه‌های 5G موجود در بازار است که صرفا ۶ آنتن دارند. هر دو مدل 5G این گوشی‌ها با پرداخت چرم گیاهی روانه بازار می‌شوند.

عملکرد سری میت ۳۰ در کشور مبدا بسیار خوب بوده است. در ابتدای ماه جاری گزارش شده بود که این شرکت توانسته از تاریخ ۲۶ سپتامبر که سری میت ۳۰ وارد بازار شده‌اند، بیش از ۱ میلیون دستگاه بفروشد. این آمار از آن جهت حائز اهمیت است که فروش این مقدار تلفن هوشمند در کمتر از یک هفته اتفاق افتاده است.

گفتنی است که سری میت ۳۰ فاقد اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل است. این اتفاق به موجب تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هوآوی رخ داده و مانع از استفاده این شرکت از فناوری‌های آمریکایی می‌شود. با این حال ظاهرا چینی‌ها برخلاف کاربران سایر کشورها اهمیتی برای این مسئله قائل نیستند و همچنان از محصولات هوآوی استقبال می‌کنند. چندی قبل، هه گانگ، مدیر کسب و کار مصرف‌کنندگان هوآوی و خط تولید موبایل این شرکت، گفته بود که آن‌ها انتظار دارند آمار فروش سری میت ۳۰ تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰ میلیون دستگاه برسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)